فیروزی تاکید کرد؛

لزوم توجه به حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع

معاون نظارت دادستان کل کشور بر ضرورت حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تاکید کرد و آن را از مهمترین و اولویت‌دارترین امور حاکم بر دستگاه قضایی دانست.
کد خبر: ۲۲۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 25February 2017
توجه به حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «محمد فیروزی» معاون نظارت دادستان کل کشور در امور دادسراها در جمع قضات و کارکنان دادگستری زنجان با تاکید بر اهمیت کار قضاوت گفت: در همه کارها به ویژه در امر قضاوت همیشه خداوند سبحان را ناظر بر اعمال خود بدانیم.
 
وی افزود: یکی دیگر از موارد مهمی که همواره باید رعایت شود سرلوحه قرار دادن قانون است و کسی که به قانون عمل نکند، تقوایی در او نیست و اگر کسی خلاف قانون رفتار کند خلاف شرع نیز رفتار کرده است.
 
فیروزی در ادامه بر اهمیت رعایت اخلاق در فعالیت‌های قضایی نیز اشاره کرد و گفت: حسن اخلاق و پرهیز از کبر در خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع از مهمترین و اولویت دارترین امور حاکم بر دستگاه قضایی است.
 
معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: با حسن خلق و پرهیز از کبر کرامت انسانی و شان و حیثیت افراد حفظ می‌شود.
 
وی یکی از مهمترین شاخص‌های اخلاق مداری را، حفظ شان مراجعین و رسیدگی به امورات مربوط به پرونده‌های مردم توصیف کرد.
 
فیروزی در پایان به تشریح وظایف و اختیارات محوله به دادستان‌ها از جمله در بخش مربوط به اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و نیز دستورالعمل ساماندهی اجرای احکام کیفری پرداخت و خواستار دقت و جدیت در این زمینه شد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار