حجت الاسلام احمدیان خبر داد؛

اعزام بیش از 120 هزار مددجو به اردوهای فرهنگی/ افزایش سطح کیفی ارائه خدمات فرهنگی در سال آینده

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات از رویکردهای اساسی حوزه فرهنگی در سال آینده است و بر همین اساس در نظر داریم با کاهش تعداد مجتمع‌های آموزشی و بهره گیری از اساتید و مربیان متخصص کیفیت خدمات فرهنگی را ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۲۲۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 25February 2017
اعزام بیش از ۱۲۰ هزار مددجو به اردوهای زیارتی/ افزایش سطح کیفی ارائه خدمات فرهنگی در سال آینده
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام «حسین احمدیان» معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد است، گفت: تاکنون بیش از  120 هزار مددجوی تحت حمایت به اردوهای فرهنگی، آموزشی و  زیارتی اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی دائم این نهاد گفت: این کانون‌ها با هدف ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی آموزشی، ادبی، ورزشی و اجتماعی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی‌های خانواده تحت حمایت فعالیت می‌کنند.

وی با تبیین رویکردهای اصلی معاونت فرهنگی در سال 96 گفت: افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات از رویکردهای اساسی حوزه فرهنگی در سال آینده است و بر همین اساس در نظر داریم با کاهش تعداد مجتمع‌های آموزشی و بهره‌گیری از اساتید و مربیان متخصص کیفیت خدمات فرهنگی را  ارتقاء دهیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و افزایش انگیزه‌های آنان، بهره‌گیری از مربیان و اساتید افتخاری، اجرای طرح‌های تربیتی در کانون‌ها و خوابگاه‌ها، تأمین و تولید محتواهای دینی و فرهنگی، راه‌اندازی 2 مرکز مستقل فرهنگی در قم و مشهد مقدس، برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی برای کارکنان حوزه‌های تخصصی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و تربیتی برای خانواده‌های تحت حمایت از مهمترین رویکردهای این حوزه است.

حجت الاسلام حسین احمدیان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی گفت: تخصیص بیش از ۹۵ درصد از اعتبارات فرهنگی در ۱۱ ماهه سال‌جاری، محور قرار گرفتن موضوع آموزش و تربیت در کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، محور قرار دادن خانواده در کلیه برنامه‌ها و آموزش‌ها(خانواده محوری)، از جمله موارد انجام گرفته در حوزه فرهنگی این نهاد بوده است.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار