مسئول راهیان‌نور سپاه استان قم خبر داد؛

اعزام بیش از 14 هزار زائر قمی در سال 95 به اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه استان قم گفت: بیش از 14 هزار زائر قمی از اردیبهشت سال 95 تاکنون از مناطق عملیاتی بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 19February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، ستار احمدوند طی سخنانی در جلسه ستاد راهیان نور استان قم که شب گذشته در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از اردیبهشت سال 94 تا پایان فروردین 95، 16 هزار و 70 نفر در قالب های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، عمومی، دریایی و خادم الشهدا به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: در سال 95 نیز از ابتدای سال راهیان نور یعنی از اول اردیبهشت تا الان در دو بخش قبل از ماه رمضان در تابستان و بعد از آن و سپس اردوهای دانش آموزی که از 10 مهر آغاز شد و تا چهار روز قبل به پایان رسید، 14 هزار و 592 نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این گروه، 7 هزار و 642 نفر زائران مناطق شمالغرب در تابستان و 6 هزار و 950 نفر دانش آموز بودند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه استان قم همچنین افزود: در تابستان امسال یادمان محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین با حضور و سخنرانی مادر بزرگوار این دو شهید بزرگوار در دارساوین سردشت افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار