جانبازی که با ویلچر به خواستگاری رفت

«سرهنگ کریمی» گفت: اگر خدا بخواهد و سلامتی‌ام را دوباره به دست بیاورم گرچه در سن ۶۰ سالگی هم باشم مجدد به عشق رهبر و کشورم به شرق کشور بازگشته و با اشرار می‌جنگم.
کد خبر: ۲۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ - 17February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ «عبدالعزیز کریمی» جانباز 99 درصدی است، که 9 سال بعد از مجروحیتش با ویلچر به خواستگاری رفت. جانباز «کریمی» متولد 1 شهریور سال 56 اسلام آباد غرب و پدرش فردی کشاورز بود. وی پس از گذراندن مقاطع تحصیلی و دانشگاهی و پس از اخذ مدرک کاردانی به خدمت مقدس سربازی اعزام و بعد از اتمام خدمت به علت شوق و علاقه زیاد استخدام نیروی انتظامی می‌شود.

در همان اوایل خدمتش به قرارگاه مرصاد واقع در شرق کشور اعزام و در گردان های الزهرا(س) بم، گردان 105 حضرت ابالفضل العباس (ع) جیرفت و گردان المهدی عج الله راور به عنوان فرمانده گروهان مشغول به خدمت می شود.

سحرگاه 17 دیماه 85 این فرمانده شجاع به همراه تعدادی از نیروهایش در منطقه میل فرهاد جیرفت_ایرانشهر با گروهک موسوم به جیش الشیطان به سرکردگی عبدالمالک ریگی ملعون که قصد عملیات خرابکارانه داشتند درگیر که در این درگیری سر دسته اشرار به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر دستگیر می شوند و جانباز کریمی از ناحیه کمر ، ستون فقرات، ریه و قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

پس از انتقال وی به بیمارستان مشخص گردید که ایشان از ناحیه کمر دچار قطع نخاع شده و به علت اصابت گلوله به قفسه سینه قسمتی از ریه سمت چپ شان نیز برداشته شده است.

وی بعد از 9 سال مجروحیت به خواستگاری دختری مومنه می رود در حالی که سوار بر ویلچر است و مهریه آنها یک جلد کلام الله مجید، یک پلاک جبهه به همراه دفتر خاطرات زمان خدمت و یک زنجیر طلا است.

وقتی از همسرش سوال کردم که چرا همسر یک فرد جانباز شده است اینگونه پاسخ می دهد: پرستاری از فردی که جانش را در برابر امنیت سرزمینش می دهد لیاقت هر کسی نمی شود.

و در آخر جانباز کریمی اینگونه می گوید: اگر خدا بخواهد و سلامتی ام را دوباره به دست بیاورم گرچه در سن 60 سالگی هم باشم مجدد به عشق رهبر و کشورم به شرق کشور بازگشته و با اشرار می جنگم.

منبع: سادس
نظر شما
پربیننده ها