سردار دکتر کارگر در گفت‌گو با دفاع پرس:

فتنه جدید دشمن مطرح کردن «آشتی ملی» است/ ملت خائن و خادم را شناخته‌اند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «طرح آشتی ملی» را فتنه‌ای جدید از سوی دشمنان دانست و گفت: خوشبختانه مردم به خوبی خائن و خادم را شناخته‌اند و آن کسی که حرف از آشتی ملی می‌زند، خود از سران فتنه است.
کد خبر: ۲۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ - 16February 2017

فتنه جدید دشمن مطرح کردن آشتی ملی است/ ملت خائن و خادم را شناخته‌اندسردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با طرح آشتی ملی و مباحث پیرامون آن، اظهار داشت: وحدتی که ما در نظام انقلاب اسلامی میان مردم می‌بینیم، نشان می‌دهد که همواره آشتی و همدلی میان ملت برقرار است و ما نیازی به آشتی ملی نداریم.

وی افزود: ملت ما با یکدیگر قهر نیستند، که ما بخواهیم طرح آشتی ملی را مطرح کنیم و باید گفت که کدام مسوول جرات می‌کند که بحث آشتی با فتنه گران را مطرح کند.

‌رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دیروز مقام معظم رهبری در سخنان خود از حق ملت و مردم دفاع کردند، تصریح کرد: فتنه 88 یک کودتا بود، که هم به صورت نرم و هم به صورت سخت بروز پیدا کرد که در آن هم مسائل فرهنگی و هم موضوعات اطلاعاتی طرح ریزی شده بود.

وی با اشاره به افرادی که در فتنه 88 مشارکت داشتند و به دنبال تغییر نظام بودند و دعوای آنها تنها بر سر ریاست جمهوری نبود، تاکید کرد: در زمان فتنه، ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و «عبدالمالک ریگی» که از جنایتکارترین افراد بود، به وسط میدان آمدند و حمایت خود را از جریان فتنه و فتنه گران اعلام کردند و امروز هم ترامپ با مطرح کردن نام فتنه گران پشتیبانی خود را از آنان اعلام می‌کند.

حصر سران فتنه کمترین مجازات برای فتنه گران بود

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به حصر سران فتنه گفت: در ارتباط با فتنه گران کمترین مجازات برای آنان را می‌توان حصر دانست،  چرا که اگر این افراد بیرون از حصر باشند، ملت آنها را نابود می‌کنند و اگر امام خمینی(ره) در این زمان حضور داشتند، بی‌شک برخورد سخت‌تری با این افراد می‌کردند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: با طرح موضوع آشتی ملی توسط برخی افراد در داخل سریعا رسانه های خارجی نیز از آنها حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که در آستانه انتخابات سال 96 دشمن به دنبال ایجاد و طراحی فتنه دیگری است.

سردار دکتر کارگر با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره آمریکا گفت: کسانی که می‌آیند و طرح موهن آشتی ملی را مطرح می‌کنند و رییس جمهور آمریکا هم از آنها حمایت می‌کند، باید به آنها این جمله حضرت امام راحل را گفت که فرمودند: «هر روزی که آمریکا از شما حمایت کرد بدانید این راهتان اشتباه است.»

وی دعوای سران فتنه را با اسلام و نظام دانست و تاکید کرد: جنایتی که اینها در روز عاشورا انجام دادند، تعرض به ساحت امام حسین (ع) بود.

صاحب اصلی کشور ملت هستند

عضو شورای اجتماعی کشور با اشاره به حضور ملت در 38 سال گذشته گفت: صاحبان اصلی این کشور خود مردم هستند که با بینش آگاهانه خود توانستند، آتش فتنه 88 را خاموش کنند و باید به همه آنهایی که صحبت از آشتی ملی می‌زنند گفت که قهر مردم با فتنه گران و سران آنها است که باید بیایند در پیشگاه خود مردم توبه نصوح کرده و طلب بخشش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دیروز با سخنان خود از تمامیت حقوق ملت دفاع کرده و از آنها حمایت کردند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: سران فتنه آنقدر وقیح هستند که هنوز هم می‌خواهند به وسط میدان بیایند و علی‌رغم توبه نکردنشان حرف از مشارکت در مسوولیت‌ها زده و از آشتی ملی صحبت می‌کنند.

سردار دکتر کارگر خاطرنشان کرد: از سال 78 تاکنون فتنه‌های مختلفی به وجود آمده، که توسط استکبار جهانی طراح شده است و این موضوع جدید نیز مبحثی است که با توجه به انتخابات به میان آمده که مردم و مسئولان باید هوشیاری خود را داشته باشند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: سران فتنه دستشان به خون آلوده است و همین تحریم‌های اقتصادی صورت گرفته از جریان فتنه 88 را می‌توان نشأت گرفته از کمک‌ها و همکاری‌های آنان دانست.

وی موسوی و کروبی را جزئی از سران و هدایت کنندگان جریان فتنه دانست و تصریح کرد: این افراد در کنار بسیاری افراد دیگری در فتنه 88 نقش آفرینی کردند.

نظام جمهوری اسلامی ایران درخشان ترین نظام است/ دشمن بداند مردم از جمهوری اسلامی خسته نیستند

سردار دکتر کارگر با اشاره به شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: آن هنگام که انقلاب شد، کشور یک مخروبه بود که امروز با اقدامات صورت گرفته، نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم تمامی مشکلات همواره از پاک‌ترین نظام‌ها بوده است و آینده ای درخشان در انتظار کشور خواهد بود و مسیر انقلاب روبه رشد و تعالی است و هر روز بر اقتدار و مجد و عظمتش افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش بوده که مشکلاتی را برای ما فراهم کند، اما کشور ما در تمامی زمینه‌ها حضوری فعال داشته و پیشرفت های فراوانی داشته‌ایم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف گفت: مردم همیشه در صحنه بوده و حضورشان را اعلام می‌کنند؛ در راهپیمایی 22 بهمن نیز که قسمت عمده آن را جوانان تشکیل داده بودند، به دشمن ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام هستند.

وی ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که فرهنگ دفاع مقدس ما به عنوان یک الگو توانسته، روشنی بخش مبارزات در سوریه، یمن، لبنان، غزه و عراق باشد.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به علاقه‌مندی جوانان به نظام گفت: در سال گذشته نزدیک به «شِش میلیون نفر» به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که بیشتر آنها جمعیت جوان و هفتاد درصدشان سال اولی بود، که این موضوع بی‌شک بیان‌کننده آن است که فرهنگ ناب اسلام و دفاع مقدس همواره در حال پیشرفت و ترقی است.

انتهای پیام/ 331

نظر شما
پربیننده ها