معرفی هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم 100

اعضای هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «100 ثانیه‌ای» معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ - 14February 2017
معرفی هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم 100به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اسامی هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای به این ترتیب معرفی شد:
 
«احمدرضا درویش»، «بهروز افخمی»، «هادی مقدم‌دوست»، «حبیب احمدزاده» و «محمدرضا خردمندان»

141 اثر به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه شامل 106 اثر در بخش اصلی و 35 اثر در بخش مسیر تجربه به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای راه یافتند. این آثار از میان یک هزار و 179 اثر در بخش اصلی و 565 اثر در بخش مسیر تجربه انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی طراحی شده است.

در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولید شده باشند.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی طی روزهای 4 تا 6 اسفندماه در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار