همگام با ولایت/ 71

آیت‌الله سعیدی:دشمنان از چهره‌های مؤثر در مدیریت کشور برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند

امام‌جمعه قم گفت: دشمنان از چهره‌های مؤثر در مدیریت کشور برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند تا تصمیمات مدیران را در راستای اهداف خود پیش ببرند.
کد خبر: ۲۲۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ - 10February 2017
دشمنان از چهره‌های مؤثر در مدیریت کشور برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند

به گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه ابزار دشمنان برای دشمنی‌ها نامحدود نیست اظهار داشت: دشمنانی که به‌ظاهر مقتدرند از ابزار تحریم، نفوذ و تبلیغات استفاده می‌کنند و از این طریق ابراز عداوت می‌کنند.

امام‌جمعه قم با تأکید براینکه نفوذ دشمن از طریق مردم و مسئولان است، گفت: دشمن برای نفوذ نیازمند عامل دارد در این راستا دلدادگان به بیگانه و سست‌عنصر و ساده‌لوحانی که به‌سادگی فریب می‌خورند عامل نفوذ دشمن محسوب می‌شوند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) ادامه داد: دشمنان از چهره‌های مؤثر در مدیریت کشور برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند تا تصمیمات مدیران را در راستای اهداف خود پیش ببرند در این راستا روی محاسبات و فکر مسئولان و نیز اراده آن‌ها را در دست می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دست‌پرورده دشمنان از هر سخنی که در مقابله و ضرر دشمنان باشد پرهیز می‌کنند تصریح کرد: در این صورت دشمن نیازی به حضور مستقیم در کشورها را ندارند چراکه این مسئولان همان کاری را می‌کنند که دشمنان مدنظرشان هست، کاری بی‌سروصدا و بدون حاشیه با کمترین هزینه‌ها.

آیت‌الله سعیدی عنوان کرد: گاهی اشخاصی که مورد طمع دشمن هستند خودشان نمی‌دانند که همان کاری را می‌کنند که دشمن می‌خواهد، تأسف‌بارتر اینکه این افراد می‌گویند ما نفوذ را قبول نداریم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی ما با آمریکا و مستکبران ریشه قرآنی دارد تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا از روی اعتقاد است نه از روی احساسات.

امام‌جمعه قم با اشاره به حضور بر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم در این جشن ملی اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) بابیان اینکه در این راهپیمایی به دو اصل تولی و تبری تأکید می‌کند عنوان کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا ایرانی‌ها را تهدید کرد و رهبر انقلاب فرمودند مردم با این حضور جواب این تهدیدات را خواهند داد.

وی ادامه داد: آمریکا همان آمریکایی است که جان هزاران ایرانی را قبل و بعد از انقلاب گرفت و با توطئه طرح‌های زیادی برای براندازی انقلاب انجام داد، امریکا همان آمریکایی است که هواپیمایی مسافربری ایران را با 298 مسافر هدف قرارداد؛ هنوز آسیب دیدگان جنگ تحمیلی که آمریکا از حامیان اصلی صدام بود در خانواده‌های ایرانی هستند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه دشمنی ما با آمریکا و مستکبران ریشه قرآنی دارد تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا از روی اعتقاد است نه از روی احساسات، در قرآن از گروهی از ستمگران یاد می‌شود که مسلمانان را زنده‌زنده در آتش می‌سوزاندند و قرآن بر آن‌ها مرگ می‌فرستد.

امام‌جمعه قم با اشاره به مواضع ترامپ علیه ایران عنوان کرد: با مواضعی که دولتمردان آمریکا بعد از برجام پیش گرفتند بیش از همیشه  ماهیت خود را نشان دادند، و ما باید از این کشور تبری بجوییم؛ نشانه این وظیفه دینی هم در شعار " مرگ بر آمریکا" متجلی است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) مردم با شعار مرگ بر آمریکا دشمن‌تراشی نمی‌کنند بلکه دشمن‌شناسی می‌کنند خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیست و این کشور باهدف نابودی دین ما با ما می‌جنگند و وقتی آرام می‌شوند که رابطه ما را باخدا از بین ببرند و دست از ارزش‌های دینی برداریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها