حجت الاسلام وفا:

پرورش جسم و روح از ملزومات نیروهای مسلح است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ضمن پرداختن به مسائل آمادگی جسمانی باید در بعد تربیت روحانی خودسازی و تهذیب نفس نیز کوشا باشند.
کد خبر: ۲۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ - 25June 2014

پرورش جسم و روح از ملزومات نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد قاسم وفا» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در هفدهمین همایش تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران این نیرو با اشاره به اهمیت ورزش و تربیت بدنی نیروهای مسلح در حفظ و ارتقای آمادگی دفاعی نیروها اظهار کرد: نیروهای مسلح ضمن پرداختن به مسائل آمادگی جسمانی باید در بعد تربیت روحانی خودسازی و تهذیب نفس نیز کوشا باشند.

وی با بیان اینکه اسلام عزیز برای تربیت روح انسان برنامه منظمی همچون نمازهای پنجگانه را دارد، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، باید فرصت را در جهت خودسازی و تزکیه نفس و قرائت قرآن غنیمت شمرده و بواسطه رحمت بیکران الهی در این ماه مبارک زمینه طهارت و پاکیزگی روحانی را در خود ایجاد کنیم.

حجت الاسلام وفا در پایان خطاب به یگانهای نظامی حاضر در این برنامه ابراز داشت: امروز که در بسیاری از رشتههای ورزشی مقام قهرمانی را کسب کردهاید خوب است تا به مسائل معنوی و تربیت روح خود هم بپردازید.

همچنین در مقدمه این نشست سرهنگ حسن پور مدیر بخش ورزشی نزاجا، به ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و ورزشی این نیرو و افتخاراتی که در رشتههای مختلف بدست آورده است پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم از قهرمانان و ورزشکاران سطح نیروی زمینی ارتش تجلیل شد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار