محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

لزوم اتخاذ روش مناسب توسط وزارت اقتصاد و بانک‌ها برای عدم تاخیر در پرداخت بدهی‌ها

معاون اول قوه قضاییه گفت: وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و روسای بانک‌ها کاری کنند که این مقدار تاخیر در پرداخت معوقات بانکی وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۲۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 23January 2017
لزوم اتخاذ روش مناسب توسط وزارت اقتصاد و بانک‌ها برای عدم تاخیر در پرداخت بدهی‌هابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضاییه در حاشیه همایش تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا در جمع خبرنگاران در رابطه با بدهکاران بانکی اظهار داشت: چرا سیستم بانکی ما باید جوری عمل کند که این تعداد بدهکار بزرگ بانکی وجود داشته باشد و بعد هم تضمینی برای وصول طلب خود نداشته باشد.
 
وی ادامه داد: دستگاه قضایی در این خصوص همکاری خود را داشته و خواهد داشت و خواهش ما این است که وزیر محترم اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و روسای بانک‌ها کاری کنند که واقعا این مقدار تاخیر در پرداخت معوقات وجود نداشته باشد و روشی را پیش بگیرند که اینگونه مسایل تکرار نشود.
 
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر بدهکاری دولت به بانک مرکزی و عدم پرداخت منظم بازپرداخت آن، گفت: در خصوص بدهکاری دولت به بانک مرکزی و بدهی بانک‌ها هم که به بانک مرکزی زیاد است، عدد و ارقام و جزییات آن را وزیر اقتصاد می‌دانند و از ایشان باید پرسید.
 
وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا فرزند خانم ابتکار چک بی محل با مبلغ قابل توجهی کشیده و تحت تعقیب مامورین انتظامی با حکم جلب قضایی هست یا خیر، گفت: نامبرده حکمی در رابطه با چک داشته است که برای جلب او اقدام شده است و بنده از مبلغ این چک اطلاعی ندارم.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار