مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی مطرح کرد؛

معرفی کتاب های دفاع مقدس در برنامه ویژه سیمای استان مرکزی

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی گفت: به منظور ارتقاء بخشیدن به بحث محتوایی، کتب دفاع مقدس در برنامه ویژه سیمای استان مرکزی معرفی می شوند.
کد خبر: ۲۲۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 23January 2017

حمید قربانی جم در جریان بازدید از اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به ضرورت تامین محتوایی و اسناد دفاع مقدس، اظهار داشت: مجموعه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی یکی از گنجینه های دفاع مقدس است که با نگهداری اسناد برجای مانده از آن دوران همواره می تواند گامی موثر در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

وی افزود: تاکنون فعالیت های مثبتی در راستای ارتقاء سطح محتوایی اسناد دفاع مقدس از سوی بنیاد حفظ آثار استان مرکزی برداشته شده که با انتصاب دکتر مشایخی نیز همواره این مسیر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی تصریح کرد: ما در مجموعه صداوسیمای استان مرکزی به عنوان رابطی میان مسئولان و مردم هستیم که سعی داریم با افزایش تعاملات و هم افزایی در بحث محتوایی گام برداشته و با بهره مندی از اسناد برجای مانده از آن سالها بتوانیم از ظرفیت های هر دو مجموعه به بهترین شکل استفاده کنیم.

قربانی جم با اشاره به برنامه های پیش رو گفت: در نظر داریم که در یکی از بخش های صدا و سیمای استان مرکزی برنامه ای ویژه به معرفی کتب دفاع مقدس اختصاص داده و به دنبال آن از ظرفیت های نهفته در این حوزه در استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها