امیر موسوی در کرمانشاه:

راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پایه آموزش است

جانشين رئیس ستاد كل نيروهای مسلح گفت: آموزش باعث حفظ روحيه‌ها و انضباط خدمتی می‌شود و امروز راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پايه آموزش است.
کد خبر: ۲۲۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 21January 2017
راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پایه آموزش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امير سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوي» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتاميه جهارمين دوره آموزش سربازان ليسانس و فوق ليسانس مرزباني مركز آموزش شهيد رجايي كرمانشاه خطاب به فراگيران آموزشي، اظهار داشت: بدون اغراق تصور اينکه در مرکز آموزش مرزباني ناجا شاهد اين نظم و شکوه باشيم را نداشتم، آنچه که در اين مراسم انجام شد برآمده از روحيه، انگيزه، انضباط و آموزش ناشي از ايمان در قلب‌هاي شما جوانان عزيز بود که با تلاش فرماندهان، مربيان و اساتيد اين مرکز، اين ظرفيت‌ها و استعدادها شکوفا و گوشه‌اي از آن به نمايش گذاشته شد.

وي با بيان اينکه سربازي در طول تاريخ و در فرهنگ‌ها، جايگاه ويژه‌اي نزد ملت‌هاي آگاه و هوشيار دارد، گفت: در آموزه‌هاي ديني ما به سربازي نگاه خاصي شده و اين خدمت مقدس از اهميت بالايي بر خوردار است، به خصوص سربازاني که وظيفه خطير حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جايگاه والاتري دارند.

امير موسوي با اشاره به موقعيت جمهوري اسلامي ايران در بين كشورهاي منطقه، تصريح كرد: ايران با انقلاب شکوهمند اسلامي، پرچم ضد استکباري و ظلم ستيزي را در دنيا بر افراشت و پيشاپيش همه ملت‌هاي مظلوم، رو به روي نظام سلطه جهاني نزديک به 4 دهه با تمام قدرت ايستاده و شهداي زيادي را تقديم اين آرمان کرده است.

جانشين رئیس ستاد كل نيروهاي مسلح بيان داشت: امروز اين نعمت بزرگ و اين افتخار عظيم يعني همان پوشيدن لباس خدمت در مرزباني نصيب شما جوانان عزيز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سرافراز جمهوري اسلامي ايران پذيرفته شويد و وارد شدن به چنين جمعي و پوشيدن چنين لباس پرافتخاري يك موهبت است.

وي به نقش و جايگاه آموزش در ارتقاء مهارت‌هاي تخصصي و ماموريت‌هاي محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسياري از بزرگان نظامي و دفاعي کشورهاي جهان، بناي همه چيز است.

امير موسوي با بيان اينکه آموزش باعث حفظ روحيه‌ها و افزايش انضباط مي‌شود، گفت: امروز راهبرد ماموريتي مرزباني بر پايه آموزش است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها