با حضور سردار شرفی؛

يگان حفاظت در سازمان بنادر و دریانوردی آغاز به کار کرد

رئيس پليس پيشگيری ناجا در مراسم آغاز به کار یگان حفاظت در سازمان بنادر و دریانوردی از عزم جدی نيروی انتظامی بر برقراری يگان‌های حفاظت در ديگر سازمان‌های دولتی و برون‌سپاری امنيت خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 21January 2017
يگان حفاظت در سازمان بنادر و دریانوردی آغاز به کار کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفي» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آيين معارفه نخستين فرمانده يگان حفاظت سازمان بنادر و دريانوردي، اظهار کرد: رويکرد پليس در مباحث انتظامي و خدمات‌رساني، رويکرد ايجابي با محوريت پيشگيري و مشارکت اجتماعي است.   
 
وي برون‌سپاري توسعه امنيت را از برنامه‌هاي هدفمند و پيگير دانست و افزود: ما برنامه‌ها و رايزني‌هاي بسياري در اين زمينه داشته‌ايم تا با برپايي يگان‌ها و موسسات حفاظتي و مراقبتي بتوانيم سازمان‌ها و مردم را در تامين نظم و امنيت مشارکت دهيم.

سردار شرفي به گستردگي حوزه ماموريت و وظايف ناجا به ويژه در پليس پيشگيري و نيز راه‌اندازي يگان‌هاي حفاظت دستگاه‌هاي کشوري و دولتي اشاره کرد و گفت: ماموريت‌هاي ناجا در سال‌هاي اخير به صورت مستمر گسترش داشته و اکنون زمان آن فرا رسيده تا با قبول مسئوليت و مشارکت بيشتر از سوي مردم و سازمان‌ها در امر تامين امنيت، نيروي انتظامي تمرکز خود را بر مسائل راهبردي‌تر افزايش دهد.

وي با قدرداني از اهتمام و توجه مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي به تشکيل يگان حفاظت اين سازمان بر عزم راسخ پليس پيشگيري به نمايندگي از مجموعه نيروي انتظامي در حمايت از يگان‌هاي حفاظت و هدايت آنها براي انجام بهتر حفاظت از اماکن، تاسيسات و اموال عمومي و دولتي تاکيد کرد.

سردار شرفي به فعاليت قريب به 100 هزار نفر در موسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مي‌توان از اين ظرفيت براي پيشبرد اهداف سازمان بنادر و کشتيراني و دريانوردي بهره‌برداري مطلوب کرد.

اين مقام ارشد ناجا ادامه داد: اين ظرفيت مي‌تواند در خدمت اجراي احکام قضائي معوقه سازمان بنادر، مقابله با پديده شوم قاچاق کالا و ارز و نيز مواد مخدر قرار گيرد؛ با تشکيل يگان‌هاي حفاظت و تعامل مستمر آن با پليس، انجام چنين اموري از اين پس شتاب بيشتري خواهد گرفت.

** تعامل سازمان بنادر و دريانوردي و  پليس

در ادامه اين مراسم، مهندس «محمد سعيدنژاد» ضمن خير مقدم به رئيس پليس پيشگيري و هيئت همراه بر تلاش مجدانه سازمان بنادر در تعامل با پليس و حمايت‌ کامل از برنامه‌هاي پيشرو يگان حفاظت اين سازمان تاکيد کرد.

معاون وزير راه و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي به نقش اساسي پليس در برقراري امنيت نيز اشاره کرد و گفت: گارد مسلح سابق سازمان بنادر که زحمات بسياري در عرصه امنيت سازمان متحمل شده از اين پس بخشي از يگان حفاظت خواهد بود و اميدواريم که اين يگان پيشرفت روزافزوني داشته باشد.

گفتني است، در پايان مراسم معارفه سرهنگ «محمد جعفر اطماني» فرمانده يگان حفاظت سازمان بنادر و دريانوردي برگزار شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار