با حضور 100 گروه هنری دانش‌آموزی صورت می‌گیرد؛

برگزاری دومین جشنواره «تئاتر و سرودهای انقلابی» در فرهنگسرای خاتم (ص)

فرهنگسرای خاتم (ص) میزبان دومین جشنواره «تئاتر و سرودهای انقلابی»، با حضور و رقابت بیش از 100 گروه هنری دانش‌آموزی است.
کد خبر: ۲۲۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 18January 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جشنواره «تئاتر و سرودهای انقلابی» با همکاری و محوریت اداره کل آموزش و پرورش منطقه 18 و دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع متوسطه اول و دوم و در قالب 69 گروه سرود و 46گروه تئاتر از تاریخ 2 تا 12 بهمن 1395 برگزار خواهد شد.

به گفته رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیر فرهنگی هنری منطقه 18، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی سازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.

اکبر بختیاری افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در بین آنان و تولید آثار هنری دانش آموزی است و جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی نیز حرکتی در این راستا است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 با بیان اینکه سرودهای آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند اظهار داشت: زمانبندی اجرای بخش سرود، در سه روز مجموعا با حضور 69 مدرسه منطقه 18، شامل شنبه 2 بهمن با حضور 21 مدرسه، یکشنبه 3 بهمن با حضور 23 مدرسه، دوشنبه چهارم بهمن با حضور 25 مدرسه است.

وی افزود: زمان بندی بخش نمایش نیز در چهار روز مجموعا با حضور 46 مدرسه منطقه، شامل سه شنبه پنج بهمن با حضور 11 مدرسه، چهارشنبه ششم بهمن با حضور 10 مدرسه، شنبه 9 بهمن با حضور 11 مدرسه و یکشنبه 10 بهمن با حضور 14 مدرسه خواهد بود.

جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 18 برگزار می‌شود و علاقمندان برای دریافت جدول برنامه های جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتیhttp://khatam.farhangsara.ir/ رجوع و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها