مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری:

طرح جامع گلزار شهدا اجرایی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح جامع گلزار شهدا در استان خبر داد و گفت: در این طرح، نیازهای طرح ساماندهی گلزار شهدا ازجمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی شناسایی و در زمان اجرای طرح ساماندهی، به کارشناسان دستگاه‌های اجرایی متولی ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات شهید خرازی استانداری با حضور اعضای شورا برگزار شد.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و دبیر شورا اظهار داشت: ما مدیون دلاورمردی های شهدا و ایثارگران هستیم لذا باید در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدا تلاشهای فراوان صورت گیرد تا از بی عدالتی مقابله گردد لذا هر گونه تلاش در این زمینه باقیات و صالحات می باشد.

وی افزود: در استان 281 گلزار شهید با 2 هزار و 371 مزار شهید وجود دارد که امسال ساماندهی 21 گلزار شهید در دست اقدام است و بیشتر گلزار شهدای ساماندهی نشده باقیمانده در استان دارای کمتر از 10 مزار شهید و بیشتر تک مزاری هستند.

نجفی از اجرای طرح جامع گلزار شهدا در استان خبر داد و گفت:در این طرح، نیازهای طرح ساماندهی گلزار شهدا از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی شناسایی و در زمان اجرای طرح ساماندهی، به کارشناسان دستگاه های اجرایی متولی ابلاغ می شود.

وی با تاکید بر برگزاری یادواره های شهدا به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای و همچنین فرهنگ سازی در حوزه ایثار و شهادت افزود: سال گذشته 117 و امسال 86 یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان با دهه فجر امسال بیش از 60 عنوان برنامه در حوزه ایثار و شهادت در استان برگزار می شود که آیین میهمانی لاله ها از برنامه های شاخص این حوزه است.

نجفی از برگزاری یادواره پنج شهید انقلاب در شهرستان بروجن نیز در این ایام خبر داد و گفت: سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسوولان و همچنین آیین ها و برنامه های مختلف از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

امیری سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به فرهنگ سازی در حوزه ایثار و شهادت بر ساماندهی یادواره های شهدا، نصب تمثال سرداران استان و نقاشی دیواری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه قمربنی هاشم(ع) و شهرداری تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار