شب گذشته طی يک درگيری مسلحانه صورت گرفت؛

کشف یک تُن و 222 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی سراوان

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان از اجرای عمليات موفقيت آميز مرزداران هنگ مرزی سراوان عليه قاچاقچيان مسلح و كشف يک تُن و 222 كيلوگرم ترياک خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ - 14January 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعيد كميلی» فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان درتشريح اين خبر، اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزي سراوان شب گذشته با اشراف اطلاعاتي از ورود يک باند مواد مخدر به داخل کشور مطلع و با آمادگي و تجهيزات كامل، منطقه را تحت پوشش كامل اطلاعاتي و عملياتي خود قرار دادند.

وي با اشاره به واکنش سريع مرزداران و همکاري عوامل سپاه در اين عمليات، گفت: قاچاقچيان پس از ورود به محدوده كمين مرزداران و آگاهي از حضور مأموران به سمت آنان تيراندازي كردند که در نتيجه، با آتش پرحجم مرزداران مجبور به عقب‌نشيني شدند.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان ادامه داد: سرانجام با عمليات پايش هوايي، محل اختفاي قاچاقچيان شناسايي و پس از درگيري مسلحانه، سوداگران مرگ كه توان مبارزه با مرزداران را نداشتند با رها کردن خودرو، استفاده از تاريكي شب و عوارض طبيعي منطقه، به سمت كشور پاكستان فرار کردند.

سردار كميلي گفت: مرزداران با بررسي دقيق منطقه، يک تن و 222 كيلو گرم ترياک کشف، يك دستگاه خودرو سنگين توقيف و دو قاچاقچي را دستگير کردند. شناسايي و دستگيري ساير متهمان اين پرونده كه از محل متواري شدند در دستور كار قرار دارد.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان با تقدير و تشكر از رشادت مرزداران كه در سخت‌ترين شرايط عملياتي با انگيزه، ايثار، رشادت و از جان گذشتگي خود مانع تحقق اهداف پليد قاچاقچيان مواد مخدر شدند، خاطرنشان كرد: مرزهاي جنوب شرق كشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزباني براي فعاليت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچيان بايد بدانند، مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، قاطعانه برخورد خواهند كرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها