دفاع پرس گزارش می‌دهد/

9 دی، سیل بصیرتی که آتش فتنه را خاموش کرد

بازی سران فتنه در زمین افکار عمومی با سناریویی قدرتمند و پیش‌بینی شده چنان خط سیر خود را ادامه داد تا اینکه در شب انتخابات قبل از هرگونه اعلام رسمی نتایج، یک سوی میدان، «انتخاب» خود را برگزیده مردم معرفی می‌کند تا پاتک اصلی دشمن به قلب امنیت ملی آغاز شود و آتش فتنه از خیابان فاطمی به دیگر نقاط سرایت کند.
کد خبر: ۲۱۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ - 28December 2016

گروه اخبار داخلی دفاع پرس _ علیرضا آخوندی: هفت سال از آن روزها می‌گذرد؛ از روزگاری که ساکنان اتاق فکر غرب در انگلیس و آمریکا خواب‌های شومی برای ملت ایران می‌دیدند. همان روزهایی که  دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری، با فتنه‌ انگیزی‌هایشان بر آن شدند که فضای تنها کشور مستقل در سطح منطقه غرب آسیا را ملتهب کنند تا مسئولین رژیم منحوس صهیونیستی خود را مهیای برپایی جشنی نمایند که «سوت و کف» آن در روز عاشورا شنیده شد؛ اما غیرت دینی و بصیرت مردم آن جشن را به عزایشان تبدیل کرد.

اما فتنه از کجا نمایان شد؟

فتنه‌گران برای رسیدن به اهداف شوم و خبیثانه‌شان از سال‌ها پیش طرح‌ریزی کرده بودند، یعنی همان سال‌های اوایل انقلاب. دشمنان ایران هیچگاه بیکار ننشستند، کما اینکه این روزها هم دست از ستیزه‌ انگیزی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب بر نداشته‌اند؛ و این وظیفه هر ایرانی وطن‌خواهی است که در هر زمان، خود را برای مقابله با تمام آسیب‌های احتمالی دشمنان در برابر خاک پاکمان مهیا کنند.

اما بازی در فتنه 88 آن روزی شروع شد که رهبران فتنه در حالی که هنوز حتی خبری از تبلیغات انتخاباتی نبود خود را پیروز کارزار میدان انتخابات می‌دانستند و کلیدواژه «تقلب» را در اذهان عمومی جا می‌انداختند؛ این در حالی بود که برخی از بی‌خردان ناآگاه و گمراه با وعده‌های پوشالی، دل خود را به بازی رنگ‌ها قرص کردند و با این حرف‌های «یخ نوشته شده» آینده خود را بنا کردند.

انتخاب حق مردم میهن شریفمان بوده و خواهد بود، مگر غیر از این بود که در بهمن سال 57 همین مردم حق را از باطل متمایز کرده و سعادت را از راه شر منفک کردند؟

مگر این مردم نبودند که با 99 درصد آراء به جمهوری اسلامی ایران «آری» گفتند و با یکپارچگی و اتحاد مشت محکمی بر دهان استکبار زدند؟

آری، سال 88 هم این مردم بودند که در  کمال آزادی و صداقت در پای صندوق‌های رای حضور یافتند تا به میل و اختیار، شخص مورد نظر خود را انتخاب کنند. اصلا  انقلاب کردیم تا در خاک خودمان آزادانه زندگی کنیم، خودمان برای وجب  به وجب این خاک پاک تصمیم بگیریم.

انتخابات سال 88 برگزار شد؛ انتخاباتی که در برگزاری آن از ابتدا تا انتها هیچ شبه‌ای برای اهل ایمان و تقوا وجود نداشت چرا که این انقلاب یادگاری از رهبری فرزانه است که هیچ‌گاه از قانون عدول نکرد. یقینا یکی از شاخصه‌های آن امام همام تاکید بر قانون بود، امام گریز از قانون و اقدامات خودسرانه در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شدت مورد شماتت و برخورد قرار می‌داد و هر اقدامی که موجب خشنودی دشمنان می‌شد را سرزنش می کرد.

بازی با افکار عمومی با سناریویی قدرتمند و پیش‌بینی شده چنان خط سیر خود را ادامه داد تا اینکه در شب انتخابات قبل از هرگونه اعلام رسمی از نتایج، یک سوی میدان «انتخاب» خود را برگزیده مردم معرفی می‌کند تا پاتک اصلی دشمن به قلب امنیت ملی آغاز شود و آتش فتنه از خیابان فاطمی به دیگر نقاط سرایت کند و دشمن داخلی، اجیر شدگان اجانب، فریب خوردگان و ...، در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا به اصطلاح در گام اول با فریادهای خاموش، تظاهرات سکوت و زنجیره انسانی، جامعه را آماده طوفانی بزرگ کنند.
 
9 دی، سیل بصیرتی که آتش فتنه را خاموش کرد 

یقینا رافت اسلامی و مطالبه‌گری حق مردم، یکی از خصوصیات بارز نظام اسلامی به حساب می‌آید و فضا را برای نظر مخالف باز می‌گذارد اما یک مثل قدیمی می گوید «خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند».

برخورد رافت گونه با هنجارشکنی‌های سکوت معابانه، فتنه‌گران را به این باور رساند که قطعا حق با آنهاست و تقلب در انتخابات شکل گرفته، به همین منظور شکل تجمعات رنگ و رویی دیگر به خود گرفت و سردادن شعارهای ساختار شکنانه در دستور کار قرار گرفت.

تا اینجای کار نقشه از پیش تعریف شده اتاق فکر آمریکایی – انگلیسی به اهداف میان مدت خود دست یافته بود و جو خیابان ها رو به التهاب گذاشته بود.
 
راهپیمایی‌های سکوت جای خود را به تجمع‌های آشوبگرانه با شعارهایی بسیار تند داد و این امر باعث به درد آمدن قلب خانواده‌هایی شد که در دوران هشت سال دفاع مقدس جگر گوشه‌هایشان را تقدیم انقلابی کرده بودند که اسلام و اصل ولایت فقیه شاکله اصلی آن به حساب می آید.
 
9 دی، سیل بصیرتی که آتش فتنه را خاموش کرد

پایگاه بسیج را به آتش کشیدند، مسجد سوزاندند، شهیدسازی برای تخریب نظام کردند، توهین به تصویر حضرت امام کردند، زنده‌ها را مرده جا زدند، تمام ابزارهای رسانه‌ای دنیای غرب را همراستای اهدافشان قرار دادند. سناریو کامل کامل بود تا اینکه در روز قدس با جسارت هر چه تمام‌تر شعارهایی بر علیه اصل ولایت فقیه و دیگر اصول ساختاری نظام دادند.

سر انجام در روز ششم دی همان سال، یعنی روز عاشورای حسینی در حالی که تمام مردم ولایی و متدین به هیچ چیز جز غربت  حضرت سیدالشهدا(ع) فکر نمی‌کردند، نمایی جدید از پشت پرده خود را به معرض نمایش گذاشتند. نمایی که سپاه کفر در عاشورای سال 61 هجری از خود به نمایش گذاشته بود.

 
9 دی، سیل بصیرتی که آتش فتنه را خاموش کرد

در این روز حربه دشمن با غفلت از غیرت دینی مردم بر ملا شد و این نکته بر همگان مشخص شد که حرف و عمل شورشیان خیابانی یکی نیست، حرفشان اعتراض بر نتایج آراء بود اما در عمل نشان دادند که انتخابات تنها دست مایه‌ای برای فریاد مخالفت با اسلام، نظام و رهبری است.

در روز ششم دی، دل مردم مثال عاشورا خونین شد و حرمت سیدالشهدا(ع) شکسته شد. در این روز عاملین فتنه راهی خیابان‌ها شدند و با رقص و پایکوبی مدعی آزاده خواهی شدند تا قلب عزاداران حسینی به درد آید و موجبات شادی صهیونیست‌ها و استعمارگران فراهم شود.

یقینا عاشورای سال 88، حزن آورترین لحظاتی را به خود دید که سال‌های پس از انقلاب چنین چیزی را در خود ندیده بود.

براستی چرا روز نهم دی حماسه شد؟؟ مگر فرق این روز با روزهای دیگر در چیست؟

باید بر این باور داشت که نهم دی تنها یک روز نیست، بلکه حماسه‌ای است از بصیرت، دشمن‌شناسی و موقعیت شناسی که به بدخواهان نشان داد، علاوه بر رافت اسلامی در جایی که باید برخورد قاطع و کوبنده نیز به هرگونه اخلالی داده خواهد شد و این به‌عنوان یک مطالبه عمومی در بین مردم وجود دارد.

روز نهم دی برای همیشه در تاریخ زرین ایران عزیزمان حماسه شد چرا که با نام امام حسین(ع) عجین شد، و در آن روز مردم با تمام وجود با پسر فاطمه(س) پیمان بستند که هیچگاه همانند خوارج پشت رهبر و امامشان را خالی نکنند و نگذارند رهبرشان همانند علی بن ابی طالب(ع) که 25 سال از جهالت و عناد خانه نشین شد؛ تنها بماند.

9 دی، سیل بصیرتی که آتش فتنه را خاموش کرد

مردم انقلابی به جهانیان نشان دادند که در راه اهل بیت(ع) از تمام هستی و نیستی خود می‌گذرند و در این راه ذره‌ای شوخی با هیچ احدی ندارند.

حضرت امام رضا(ع) در فرمایشی خطاب به مومنین فرموده‌اند: «دوست هر کس عقل او و دشمنش جهل و نادانی اوست». با عنایت به این حدیث معلوم می‌شود آنانی که در 9 دی 88 حرمت عزای حسین(ع) را شکسته و به مقدسات ما توهین کردند، جمعی نادان و بی‌خرد بودند که خود را اسیر و دربند سران فتنه و اربابان کاخ سفیدشان کرده بودند.

فریادهای انقلابی ده‌ها میلیون ایرانی در روز 9 دی به جهانیان ثابت کرد که هرگز فریب دشمنان را نمی‌خورند و راه انقلاب و ولایت فقیه را رها نخواهند کرد.

بعد از حضور مردم در 9 دی، سران فتنه فهمیدند که مردم ایران اسلامی از هر جناحی در برابر توطئه‌ها و حرمت شکنی‌ها می‌ایستند و همواره پای اعتقادات خود هستند.

در پایان گذری بر این کلام حضرت امیر(ع) نیز می‌تواند دلیلی بر رستگاری و مانایی 9 دی باشد.  ایشان فرموند: «نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت».

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار