نخستین یادواره شهدای مسجد شهید «مصطفی خمینی» قم برگزار شد

نخستین یادواره شهدای مسجد شهید «سید مصطفی خمینی» قم امشب به همت پایگاه مقاومت بسیج این مسجد و با سخنرانی «حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی» وزیر سابق اطلاعات برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ - 04December 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نخستین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد شهید «سید مصطفی خمینی» قم امشب به همت پایگاه مقاومت بسیج این مسجد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) و محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) برگزار شد.

وزیر سابق اطلاعات در این مراسم طی سخنانی به جایگاه اربعین امام حسین(ع) در روایات ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: ظهور امام زمان(عج) با مدیریت شهدا، عنصر والای شهادت و جریان امام حسین(ع) گره خورده است به همین علت برافراشته شدن پرچم یالثارات‌الحسین(ع) یکی از نشانه‌های ظهور حضرت عصر(ع) است که اکنون صدای برافراشته شدن این پرچم به نقاط مختلف دنیا منعکس داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی از سخنان امام خمینی(ره) در مورد نشانه‌های ظهور امام زمان(عج) و راهکارهای پیشبرد اهداف نظام اسلامی یاد کرد و افزود: با وجود اینکه برخی از افراد در مخالفت با رهبری به دنبال تحریف مسیر امام خمینی(ره) هستند اما ایشان به صورت مستمر حفظ خط و آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داده‌اند.

قرائت دل نوشته توسط فرزند شهید مدافع حرم علی سامانلو و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها