همشهری پایداری به «آخر الزمان» رسید

کد خبر: ۲۱۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ - 29November 2016

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ماهنامه ‌همشهریپایداری در آذر 95 با ارائه موضوعاتی جدید به روی کیوسک آمده است. بررسی تحولات منطقه، جنگ در سوریه و عراق با رویکرد بررسی گمانه جنگ‌های آخرالزمانی، پرونده‌ای ویژه با موضوع نقش اهل سنت در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدای اهل تسنن از دفاع مقدس تا مدافعان حرم، بررسی فیلم یتیم‌خانه ایران، تحلیل نقش بسیج در عرصه هنرآفريني دیجیتال، داستان طنز به قلم رضا احسان‌پور، بررسی هزینه‌های جنگ در سوریه به همراه مطالب خواندنی دیگر در این شماره ماهنامه همشهری پایداری پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«عشق مشترک» تیتری است که برای پرونده ویژه این شماره انتخاب شده ‌است. در این پرونده، گوشه‌ای از مجاهدت‌های مردمان اهل تسنن در کشورمان از ابتدای انقلاب تا بحران جنگ در سوریه و عراق به رشته نگارش درآمده است. مصاحبه اختصاصی با ماموستا حسینی امام جمعه موقت سقز، حاج عثمان صالحیان پیشمرگ کرد مسلمان و فرزند شهید، پندوک برجسته پدر شهید مدافع حرم سلمان برجسته که در دوران دفاع مقدس نیز در جبهه نبرد در برابر بعثی‌ها حضور داشت به همراه روایت صمیمی از دیدار خانواده شهدای مدافع حرم اهل تسنن با رهبر انقلاب از زبان این پدر رنج‌ کشیده اهل تسنن بخشی از این پرونده ویژه هستند.

«اینک آخرالزمان» نیز پرونده دیگر این شماره همشهری پایداری است که با موضوع بررسی گمانه وقوع جنگ‌های آخرالزمان در قالب ناآرامی‌های سوریه و عراق نوشته شده و مطالب جذابی در خود جای داده است. تحلیل اشاره به جنگ‌های آخرالزمانی در ادیان و مکاتب مختلف، اینفوگرافی با موضوع شبیه‌سازی جنگ‌های آخرالزمانی، یادداشت دکتر ابراهیم شفیعیسروستانی و دکتر قدیری‌ابیانه با ارائه خاص و جذاب در اختیار مخاطبان این ماهنامه قرار گرفته‌اند.

همشهری پایداری به «آخر الزمان» رسید

در بخش گزارش ویژه این شماره نیز به بهانه هفته بسیج، موضوع فعالیت‌های مرکز هنرهای قومی بسیج مورد بررسی قرار گرفته است که گفت‌وگوی اختصاصی با مهدی جعفری، مدیرعامل این مرکز بخشی از آن است. مرحومه مرضیه حدیدچی هم با عنوان «الماس انقلاب» مهمان این شماره در بخش «یکیمرد جنگی» است. همچنین تحلیل فیلم یتیم‌خانه ایران به همراه مصاحبه با ابوالقاسم طالبی نیز در بخش «سینمای پایداری» ارائه شده. «نبرد در ارتفاعات» نیز عنوان داستانکی است به قلم نسرین پرک و رضا احسان‌پور هم داستان طنز این شماره را با تیتر «جنگ جهانی سینی» برای همشهری پایداری نوشته است.

ماهنامه همشهری ‌پایداری در آذر 95،‌ با آثار و گفتارهایی از الکساندر گودین، حسن خجسته، ابراهیم شفیعی سروستانی، محمدحسن قدیری ابیانه، ماموستا حسینی، مهدی کاموس، حسن شمشادی و حاج عثمان صالحیان در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار