موسوی لاری:

آیت الله موسوی اردبیلی جهت گیری دقیقی در مسائل کشور داشت

وزیر اسبق کشور گفت: آیت الله موسوی اردبیلی همواره نسبت به جریان های سیاسی موجود در کشور نگاهی پدرانه داشت و سعی می کرد افراد را زیر چتر انقلاب نگاه دارد.
کد خبر: ۲۱۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ - 25November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر آیت‌الله موسوی اردبیلی ساعت 9 صبح امروز جمعه از مقابل بیت شریف آن مرحوم در شهر مقدس قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد. در این مراسم تعداد زیادی از چهره های حوزوی و مسوولان لشگری و کشوری حضور داشتند. همچنین حضور  چهره های نامدار عرصه سیاسی هم دراین مراسم به چشم می خورد.
 
عبدالواحد موسوی لاری وزیر اسبق کشور در این مراسم به همراه جمعی از چهره های اصلاح طلب حضور داشت. او ضمن تسلیت درگذشت آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در توضیح ویژگی های ایشان گفت: آیت الله موسوی اردبیلی یک عالم در تراز انقلاب بود و در تمامی اقدامات خود جهت گیری های دقیقی داشت.
 
او ادامه داد: ترکیب افرادی که در این مراسم حضور دارند، نشان می دهد که ایشان چگونه فردی بوده است. آیت الله موسوی اردبیلی همواره نسبت به جریان های سیاسی موجود در کشور نگاهی پدرانه داشت و سعی می کرد افراد را زیر چتر انقلاب نگاه دارد.
 
آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی‌ترین مقام قضایی کشور رسید. ایشان پس از تحمل یک دوره بیماری چهارشنبه شب در بیمارستان لاله تهران در گذشت.
 
منبع:برنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار