بیانیه سپاه فجر به مناسبت 13 آبان؛

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

سپاه فجر استان فارس اعلام کرد که ۱۳ آبان در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری و بالندگی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۱۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ - 03November 2016

به گزارش دفاع پرس از فارس، سپاه فجر استان فارس بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی آمده است: «شعارهای استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز فراموش نشدنی با صلابت‌تر و زنده‌تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد.»

این بیانیه گفته است: سیزدهم آبان ماه سرفصل دیگری از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است، این روز در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری و بالندگی انقلاب اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با استبداد و استعمار داخلی استکبار و استثمار خارجی نهفته است. آن‌چه سیزدهم آبان ترسیم می‌کند صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تاثیرگذار است.

این بیانیه می‌افزاید: شکست‌های مستمر استکبار جهانی به ویژه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و ام الفساد قرن، در مواجهه با انقلاب اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی در سایه تدابیر هوشمندانه ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و بصیرت مردم انقلابی است که ناشی از سلاح ایمان و توکل و ایستادگی و مقاومت اسلامی و جهاد در راه خداست.

براساس آنچه در بیانیه سپاه فجر آمده است: تأمل در وضعیت منطقه به ویژه در ایجاد داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری‌ بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد آمریکا براساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظام مردمی و مستقل مانند جمهوری اسلامی ایران سر آشتی و دوستی واقعی ندارد و آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: آمریکا پس از برجام و توافق هسته‌ای به دنبال تحقق اهداف شیطانی و ضد ایرانی خود با پوشش‌های فریبنده و با دستور کار قرار دادن پروژه نفوذ برای استحاله و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: سیزدهم آبان ماه به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران ثبت شده و امروز انقلاب اسلامی به الگوی بی‌بدیل و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالتخواهی در جای جای جهان و در میان ملت‌های تحت سلطه و ستم تبدیل شده است.

براساس این بیانیه سپاه فجر استان فارس با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران به ویژه شهدای مدافع حرم و تاکید بر فصل الخطاب بودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن دعوت از آحاد ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) برای شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی در این راهپیمایی تفسیر شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

بیانیه سپاه فجر استان فارس تصریح کرده است: بدون تردید با حضور پرشور و گسترده آحاد ملت انقلابی ایران در مراسم یوم الله 13 آبان نشان‌دهنده عزم و اراده آنان در تداوم مبارزه و مقاومت و پیگیری دکترین استکبار ستیزی است و شعارهای استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز فراموش نشدنی با صلابت‌تر و زنده‌تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار