امیر نصیرزاده در جمع خبرنگاران:

تجلیل از سربازان نمونه مورد تأکید مقام معظم رهبری است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز گفت: تجلیل از جوانان پرشور و سربازان نمونه نیروهای مسلح، مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ - 08June 2014

تجلیل از سربازان نمونه مورد تأکید مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، معاون هماهنگکننده نهاجا در حاشیه مراسم تجدید عهد سربازان نمونه نیروهای مسلح با امام راحل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا همزمان با سالروز ولادت حضرت علیاکبر(ع) ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود.

وی ادامه داد: امروز نیز جمعی از سربازان نمونه و مسئولین و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی بهمنظور تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم امام راحل حضور پیدا کرده و با آرمانهای امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

معاون هماهنگکننده نهاجا تصریح کرد: اندیشههای امام(ره) جوانها را برانگیخت و موجب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: تکریم این جوانان پرشور مورد تأکید مقام معظم رهبری است، زیرا این نیروها مدت ۲ سال میهمان ما در نیروهای مسلح هستند و ما با بهترین برنامههای فرهنگی، علمی، فنی و دفاعی به ساخته شدن این جوانان کمک میکنیم تا هم در زندگی شخصی خود و هم در سازندگی کشور مؤثر باشند.

وی ابعاد دفاعی، تربیتی، ورزشی، فنی، علمی، انضباطی و مسئولیتپذیری را مهمترین محورهای انتخاب سربازان نمونه نیروهای مسلح برشمرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به هدایایی که برای سربازان نمونه در نظر گرفته شده، گفت: این هدایا بیشتر فرهنگی و معنوی است و در افزایش روحیه سربازان نمونه تأثیر زیادی دارد.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: تجربه نشان داده است این افزایش روحیه سربازان وظیفه به خانوادههای آنها نیز انتقال پیدا میکند و در آینده حرکتهای خوبی را به منصه ظهور میرساند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح از ۳۵ سرباز نمونه تجلیل به عمل میآید.

معاون هماهنگکننده نهاجا تصریح کرد: البته پیش از این مرحله، نیروهای مسلح در سطح سازمانهای خود از سربازان نمونه خود تجلیل کردهاند و این مراسم پایانی و نهایی این جشنواره بهحساب میآید.

امیر نصیرزاده در پایان گفت: همچنین در این جشنواره از شش نفر از خانوادههای معظم شهدای سرباز تجلیل به عمل خواهد آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار