یکی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

رزمندگان در برابر هرگونه اقدام دشمن پاتکی را در آستین دارند

یکی از اعضای ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول گفت: دشمنان به هر طریقی می خواهند در دانشگاه ها و ... با ایجاد هجمه هایی به انقلاب ضربه بزنند ولی نمی دانند که رزمندگان هم چنان هستند و به راهشان ادامه می دهند و در برابر هر گونه اقدام دشمن پاتکی را در آستین دارند.
کد خبر: ۲۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ - 04June 2014

رزمندگان در برابر هرگونه اقدام دشمن پاتکی را در آستین دارند

"حبیب عزیزی" یکی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اظهار کرد: امسال وظیفه مسئولین بسیار سنگین تر از سالهای قبل است.

وی افزود: جبهه و جنگ بخش عمده ای از فرهنگ جامعه ما را به خود اختصاص داده است.

عزیزی با اشاره به این نکته که ۲ سال از پیروزی انقلاب نگذشته جنگ ۸ ساله ای به ما تحمیل شد، اظهار کرد: در آن زمان  فرهنگ غرب در کشور حاکم بود؛ ولی رزمندگان با اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، در جامعه فرهنگ سازی کردند.

وی با عنوان این مطلب که متاسفانه در چند سال اخیر فرهنگ ما با چالش هایی روبرو شده است، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری عزمی ملی باعث می شود تا فرهنگ ما به فرهنگ جبهه و جنگ که همان فرهنگ ایثار و شهادت است، تبدیل شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به نامگذاری های مقام معظم رهبری در هر سال، تصریح کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری موضوع فرهنگ است. مسئولین کشور وظیفه بسیار سنگینی دارند تا جامعه را به یک جامعه ایده آل تبدیل کنند و الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه کسترش دهند.

وی ادامه داد: در جنگ ۸ ساله رزمندگان توانستند سبک زندگی ایرانی اسلامی را به اوج برسانند و ما باید از این منابع استفاده کنیم و خود را به بلند ترین نقطه برسانیم.

عزیزی اذعان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب به هر طریقی می خواستند انقلاب را از ما بگیرند. در ابتدا با اختلاف افکنی میان قوم ها و بعد تحمیلی جنگی ۸ ساله، ولی به خواست خدا و رهبری امام خمینی(ره) نتوانستند این اقدامات شوم را عملی کنند.

وی در ادامه یادآور شد: دشمنان به هر طریقی می خواهند در دانشگاه ها و ... با ایجاد هجمه هایی به انقلاب ضربه بزنند؛ ولی نمی دانند که رزمندگان همچنان ایستاده اند و به راهشان ادامه می دهند و در برابر هر گونه اقدام دشمن پاتکی را در آستین دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار