نویسنده کتاب های دفاع مقدس در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع‌مقدس:

پس از انقلاب، ایثار و شهادت لازمه کتاب‌ها می شود

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس گفت: پس از انقلاب اسلامی شاهد این موضوع هستیم که قهرمانهای اصلی نویسنده ها در کتاب‌ها متفاوت می شوند و شما نمی تواند داستانی و رمانی را پیدا کنید که قهرمان اصلی آن از امام خمینی راحل تاثیر و الگو نگرفته باشد.
کد خبر: ۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 04June 2014

پس از انقلاب، ایثار و شهادت لازمه کتاب‌ها می شود

منیژه جانقلی نویسنده کتاب "خوشبوترین گل سرخ برای من" در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) واقعه ای بزرگ بود که در تمام عرصههای مختلف، خصوصاً فرهنگ تاثیر گذار بود.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی شاهد این موضوع هستیم که قهرمان های اصلی نویسنده ها در کتابها متفاوت می شوند و شما نمی توانید داستانی و رمانی را پیدا کنید که قهرمان اصلی آن از امام راحل تاثیر و الگو نگرفته باشد.

جانقلی تصریح کرد: پس از انقلاب و با شروع جنگ تحمیلی، ایثار و شهادت لازمه اصلی هر کتابی می شود و ارزشها و آرمانهای انقلاب در کتاب ها به خوبی دیده می شوند.

نویسنده کتابهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تدین، نوع شخصیت، نفوذ کلامی امام خمینی (ره) و تفکر ضد امپریالستی ایشان به مردم و خصوصاً هنر پس از انقلاب منتقل می شود و ما می بینیم که نه تنها در آثار هنری که در همه جنبهها، امام خمینی(ره) به عنوان الگویی مطرح می شود.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار