عزیزی نیک به دفاع مقدس خبر داد

مجموعه داستان 36 میلیون به بازار کتاب آمد

نویسنده کتاب مجموعه داستان 36 میلیون گفت: تمام اطلاعات موجود در کتاب، به صورت مستند جمع آوری شده و نویسنده چیزی را از خود بازگو و اضافه نمی‌کند.
کد خبر: ۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ - 31May 2014

مجموعه داستان 36 میلیون به بازار کتاب آمد

نادره عزیزی نیک نویسنده کتاب مجموعه داستان 36 میلیون در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: این کتاب مجموعهای است از داستانهای مربوط به فتح خرمشهر که به مناسبت روز 3 خرداد در یک کتاب مستقل به چاپ رسیده است.

وی افزود: این مجموعه برگرفته از کتابهای "پرتاب از حوض نارنجی"، "ریسمان دل، "نتیجه" که قبلاً به نویسندگی خودم و در سالهای گذشته به چاپ رسیده بود.

عزیزی نیک تصریح کرد: این مجموعه شامل 5 داستان است، که در یکی از داستانها به روایت زندگی بهروز مرادی، نویسنده تابلوی 36 میلیون نفر و در داستان دیگر به زندگی دو برادر به نامهای مجید و حمید علی میرزایی می پردازد که در یک روز و در خاک شلمچه عراق به شهادت می رسند. همچنین در این کتاب از زندگی دو جانباز، محسن محسنی و عباس محسنی نیز سخن به میان آمده است.

نویسنده کتاب مجموعه داستان 36 میلیون خاطرنشان کرد: تمام اطلاعات موجود در کتاب، به صورت مستند جمع آوری شده و نویسنده چیزی را از خود بازگو و اضافه نمی کند.

وی گفت: این کتاب که در واقع تجدید چاپ کتاب های آزاد سازی خرمشهر و دفاع مقدس در 104 صفحه است.
 

نظر شما
پربیننده ها