زندگی پدر موشکی ایران فیلم می‌شود/ نگارش فیلمنامه "آرزوهای دوربرد"

"حجت الله سیفی" کارگردان سینما با اشاره به نگارش فیلمنامه "آرزوهای دوربرد" که درباره زندگی شهید تهرانی‌مقدم است، گفت: در حال حاضر در مرحله تحقیق و پژوهش برای نگارش این فیلمنامه قرار داریم.
کد خبر: ۱۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ - 14May 2014

زندگی پدر موشکی ایران فیلم می‌شود/ نگارش فیلمنامه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مهر، "حجتالله سیفی" نویسنده و کارگردان سینما از تلاش برای ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی "بچههای جسور ۲" خبر داد و گفت: منتظر حمایت بنیاد سینمایی فارابی برای ساخت فیلم سینمایی "بچههای جسور ۲" هستم. این فیلم سینمایی مانند قسمت اول آن روایت سفر خیالی سه کودک در دنیای واقعی به سرزمینهای مختلف است.

وی افزود: در حال حاضر مشغول انتخاب لوکیشنهای مورد نظر برای فیلم هستیم. این فیلم لوکیشنهای متعددی دارد و از شمال کشور تا همدان و خوزستان و قشم را شامل میشود. امیدوارم هرچه زودتر مساله تامین بودجه این فیلم سینمایی حل شود تا بتوانیم کار را کلید بزنیم.

این کارگردان در پایان درباره دیگر فعالیتهایش گفت: چند فیلمنامه و طرح در دست نگارش دارم که اصلیترین آنها درباره زندگی شهید حسن تهرانیمقدم پدر موشکی ایران است که از سرداران بزرگ سپاه پاسداران بود. در حال حاضر در مرحله تحقیق و پژوهش برای نگارش این فیلمنامه که "آرزوهای دوربرد" نام دارد، قرار داریم.

کارگردان "سهم من از زندگی" در پایان تاکید کرد: البته ساخت "بچههای جسور ۲" در اولویت کاریام قرار دارد.

حجتالله سیفی تاکنون در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلمهای "بوسههای مادر"، "به خاطر خواهرم"، "محکومین بهشت"، "عروس کاغذی"، "ماه عسل"، "خانهای مثل شهر"، "جستجو در شهر" و "کیلومتر پنج"، "بچههای جسور" را به ثبت رسانده است.

نظر شما
پربیننده ها