۲۳۰ فرد مسلح در حمص قدیم سلاح خود را به ارتش سوریه تحویل دادند

رئیس کمیته مرکزی آشتی ملی سوریه اعلام کرد: ۲۳۰ فرد مسلح در حمص قدیم سلاح خود را به ارتش تحویل دادند و با اجرایی شدن توافق آشتی ملی در ۱۴ منطقه از استان القنیطرة، پرچم سوریه در این مناطق به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ - 03May 2014

۲۳۰ فرد مسلح در حمص قدیم سلاح خود را به ارتش سوریه تحویل دادند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روزنامه "الوطن" چاپ سوریه، "شیخ جابر عیسی" رئیس کمیته مرکزی آشتی ملی سوریه تصریح کرد که آشتی ملی در دهکدهها و مزارع منطقه "نبع الصخر" در استان القنیطرة به اجرا درآمد و پرچم سوریه بر فراز مناطق التل در حومه شمالی دمشق در راستای اجرای بندهای توافق آشتی ملی برافراشته شد در حالی که در خلال دو روز گذشته صدها فرد مسلح، سلاح خود را تحویل دادند.

"جابر عیسی" در گفتوگو با روزنامه الوطن سوریه افزود: در روستاها و مزارع منطقه نبع الصخر که تعداد آنها به ۱۴روستا و مزرعه میرسد، آشتی صورت گرفت، همچنان که مردم این منطقه سلاحهای خود را زمین گذاشته و به زندگی عادی خود بازگشتند.

"عیسی" تصریح کرد که در راستای اجرایی کردن توافق آشتی ملی در شهر "التل" واقع در حومه شمال دمشق پرچم سوریه بر فراز این شهر برافراشته شد و همچنین تلاش برای آزادی تمامی افراد ربوده شده از شهرک "عدرا" ادامه دارد.

وی یادآور شد که این کمیته در تلاش است تا آشتی ملی را در شهرک "الرحیبة" واقع در حومه شمالی دمشق تحقق بخشد و تاکید کرد که تلاشهای این کمیته در دو روز گذشته به بار نشست و ۲۳۰ فرد مسلح در حمص قدیم سلاح خود را تحویل دادند.

رئیس کمیته مرکزی آشتی ملی سوریه گفت که تلاشهای این کمیته در منطقه "القوریه" در استان دیر الزور موجب شد تا تعداد زیادی از افراد مسلح آماده شوند تا سلاح خود را تحویل دهند.

نظر شما
پربیننده ها