گزارشی از سینما در هفته‌ای که گذشت

مسیر جدید حاتمی‌کیا همچنان ادامه دارد

ابراهیم حاتمی‌کیا فعلا خبرساز‌ترین چهره سینمای ایران است. واکنش‌ها به حرف‌های بحث‌برانگیر او او همچنان ادامه دارد و او قصد عقب‌نشینی ندارد.
کد خبر: ۱۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ - 18April 2014

مسیر جدید حاتمی‌کیا همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، در هفتهای که پشت سر گذاشتیم، اتفاقات بسیاری در سینمای ایران رخ داد، اما مهمترین اتفاق دوباره حرفهای حاتمیکیا بود.

مسیر جدید حاتمیکیا، فعلا ادامه دارد

عصر ۲۶ فروردین ماه، همایش تصویر قلم با موضوع ردیابی اندیشههای سید شهیدان اهل قلم، توسط موسسه شهید آوینی با حضور برخی از سینماگران از جمله وحید جلیلی، علیرضا رضاداد، مسعود ده نمکی، نرگس آبیار، ابراهیم ده نمکی، ابراهیم حاتمی کیا و حمید بهمنی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد و مشخض شد که مسیری که حاتمیکیا در دوران جدید آغاز کرده است همچنان اداکه داد.

ابراهیم حاتمی کیا با حضور در این مراسم گفت: خوشحالم که نگاه مردم نسبت به فیلم سینمایی"چ" با نظر برخی از منتقدان پشت کامپیوترنشین متفاوت است. چند روز پیش تجربه خوبی را پشت سر گذاشتم و دو خبر خوب به من رسید اول اینکه به خدمت آقا رفتم و ایشان بعد از دیدن فیلم سینمایی"چ" با چهرهای خندان، از شهید چمران و فیلمی که در رابطه با آن ساخته شده تعریف کردند. دوم اینکه این فیلم از نگاه مردم بهترین فیلم شناخته شده و این مسئله برای من بسیار با اهمیت است.

بعد از پایان این مراسم، مسعود ده نمکی در برنامه "راز" حضور پیدا کرد و با حمایت از سخنان حاتمی کیا گفت: "همین سریالهای فارسیوان به فیلمهای جشنواره ما تبدیل میشود و همان داستان را ایرانیزه کرده و هجو غیرت و تعصب در آن دیده میشود.. ما اگر میخواهیم ظرفیتها را آزاد کنیم باید بستر را فراهم کنیم. مردم را به دیدن فیلم خوب حاتمیکیا دعوت میکنم و به او میگویم که جز برای شقایقها نخوان، کلاغها، زبان شما را نمیفهمند برای همین قارقار میکنند."

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار