صبح امروز

رزمایش «الی بیت المقدس» در کرمان آغاز شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در رزمایش الی بیت المقدس، برنامه‌های تاکتیک‏های تاخت، هلی برن، ضد هلی برن، پدافند دورادور، پدافند غیرعامل، راهپیمایی‌های تاکتیکی شبانه، کنترل معابر اصولی، دفاع از مراکز حساس با رعایت اصول پدافند غیرعامل پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵ - 07March 2014

رزمایش «الی بیت المقدس» در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «نوری» فرمانده ارشد سپاه در جنوب شرق در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس کرمان گفت: بیداری اسلامی از برکت اسلام و نفوذ معنوی بسیج است و امروز صهیونیستها تشکیل بسیج در جهان اسلامی را در کنار گوش خود حس میکنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران مملو از قهرمان است، اظهار کرد: علما، مراجع، جانبازان، خانواده شهدا و بسیجیان فرزند روح خدا از جمله این قهرمانان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۸ گردان برادران الیبیتالمقدس ۲۹ گردان به عنوان رزمایش منطقهای دفاع از کوی و برزن و ۲۹ گردان هم در عملیات پدافند غیرعامل و مقابله با ناآرامیهای داخلی شرکت میکنند.

سردار نوری افزود: همچنین دو گردان کوثر از خواهران بسیجی در عملیات امداد و نجات رزمایش الیبیتالمقدس استان کرمان حضور دارند.

فرمانده ارشد سپاه در جنوب شرق اظهار کرد: هدف از انجام سلسله رزمایشهای «الی بیت المقدس» به صورت هر ساله در سطح بسیج در سراسر کشور تقویت توان سخت، نیمه سخت و نرم بسیجیان است.

وی افزود: این رزمایشها با هدف ایجاد و افزایش مهارتهای عمومی ارکان و اجزای گردانهای بیت المقدس متناسب با مأموریتها و به منظور یادآوری و بازآموزی آموزشها برای ارکان گردانها، افزایش توان و آمادگیهای رزمی بسیجیان، روحیه ایثارگری و همچنین حفظ و انسجام گردانها اجرا میشود.

سردار نوری خاطرنشان کرد: در این رزمایش، برنامههای تاکتیکهای تاخت، هلی برن، ضد هلی برن، پدافند دورادور، پدافند غیرعامل، راهپیماییهای تاکتیکی شبانه، کنترل معابر اصولی، دفاع از مراکز حساس با رعایت اصول پدافند غیرعامل پیشبینی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار