در بیمارستان بقیه الله؛

مانور فجر ۹۲ برگزار شد

مانور فجر ۹۲به منظور تمرین و آمادگی جهت اداره بیمارستان در زمان بحران با همکاری و همراهی قرارگاه ثارالله ناجا، هلال احمر و اورژانس تهران در بیمارستان بقیةالله برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷ - 07March 2014

مانور فجر ۹۲ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر جعفر اصلانی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در حاشیه این مانور اظهار داشت: در این برنامه تمرینی ۳۰ نفر که در انفجار تروریستی سوری مجروح شده بودند با هماهنگی قرارگاه ثارالله به همراهی اورژانس تهران و هلال احمر برای درمان به این بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: علاوه بریان در سناریوی دیگری در یکی از محلات تهران مامورین با اخلالگران نظم و امنیت مقابله میکنند که طی آن ۲۰ نفر از مامورین و ۵۰ نفر از اخلالگران مجروح میشوند لذا برای درمان، این افراد هم به بیمارستان بقیه الله اعزام شدند.

سردار اصلانی ادامه داد: در این چنین حالتی چون یک وضعیت غیر عادی به جهت تعداد زیاد و همزمان مجروحین به بیمارستان روی میدهد، برای بیمارستان یک نوع بحران محسوب میشود؛ لذا برای انجام این برنامه تمرینی به دنبال افزایش آمادگی پرسنل بیمارستان به منظور مواجه و مقابله با چنین شرایطی بودیم.

این برنامه تمرینی عصر روز گذشته با ورود یک فروند بالگرد هلالاحمر که ۱۵ نفر از مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده بود در ساعت۱۵: ۱۵ دقیقه شروع شد و کادر پزشکی بیمارستان کار پذیرش و اقدامات لازم درمانی بر روی این مسدومان را آغاز کردند.

گفتنی است؛ در این برنامه تمرینی ۳۰ نفز از مجروحان به وسلیه ۲ فروند بالگرد و مابقی مجروحان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار