سردار منوچهرامان اللهی:

ترویج ارزشهای دفاع مقدس بسترساز ارتقای توانمندی نظام است

فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد گفت: افرادی که در راه احیای ارزشهای دفاع مقدس گام برمی دارند، در واقع زمینه ساز ارتقای سطح توانمندی نظام هستند.
کد خبر: ۱۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱ - 04March 2014

ترویج ارزشهای دفاع مقدس بسترساز ارتقای توانمندی نظام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سردار "منوچهرامان اللهی" فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد در دیدار با مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان، گفت: کسانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی دارند، گنجینۀ گرانبهایی را در اختیار دارند که باید با جهت دهی صحیح فرهنگی، آن را در میان آحاد جامعه گسترش دهند.

وی در این رابطه افزود: این افراد باید زیبایی های دوران دفاع مقدس را مدّ نظر قرار دهند و با به تصویر کشیدن ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان در طول جنگ هشت ساله، نسل جوان و نوپای کشورمان را در برابر هجمههای فرهنگی بیگانگان بیمه کنند.

سردار منوچهر امان اللهی با بیان اینکه کار فرهنگی برای به ثمر رسیدن نیاز به گذر زمان دارد، تاکید کرد: تاثیر گذاری و اثر بخشی کارهای فرهنگی و ترویج ارزشهای ماندگار در دورههای زمانی کوتاه مدت محقق نمی شود.

همچنین در این نشست مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد سرهنگ پاسدار "محمد رجبی" گفت: اگر مشارکت همه مردم و آحاد جامعه در دوران دفاع مقدس نبود کشورمان تا کنون به این سطح از پیشرفت دست پیدا نمیکرد.

وی با اشاره به رشادت و دلاورمردی های ملت شهید پرور کشورمان در دوران دفاع مقدس، افزود: همان گونه که  فرزندان این کشور آن گنجینۀ عظیم را در دوران جنگ خلق کردند، در این زمان هم با مشارکت فعال و تعامل دلسوزانه خود، ارزشهای دفاع مقدس را به نسلهای آینده منتقل می کند.

همچنین در پایان به چگونگی راههای تعامل دو نهاد از جمله جمع آوری آثار شهدای نیروی انتظامی برای پارک موزه دفاع مقدس یزد، ساخت یادمان شهدا، ساخت فیلم سرداران شاخص نیروی انتظامی، دفن شهدای گمنام در نیروی انتظامی، و.... بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار