مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد؛

برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به نام شهید فهمیده

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: کلیه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به یاد شهید حسین فهمیده در شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱ - 14October 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، جمال الدین غنایی در جلسه شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه متاسفانه ما امسال شاهد حرکت هایی در خصوص موضع گیری در برابر شهدای شاخص دانش آموزی مانند شهید فهمیده هستیم، اظهار داشت: این حرکت ها در راستای محو ارزش های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر در حال شکل گیری است که هدایت این برنامه ها از سوی سرویس های جاسوسی خارجی و با توجه به رویکرد نظریه پردازان آن می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمنان و مقابله با هجمه بر علیه شهدای عزیز ما که متاسفانه در کتب درسی نیز شاهد این تغییرات بوده ایم و باید موضع گیری صریحی انجام شود امسال در هفته بسیج دانش آموزی رویکرد شهرستانی ما با نام شهید فهمیده است.

غنایی تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با یاد و نام شهدای دانش آموز به خصوص شهید محمدحسین فهمیده می باشد و برگزاری صبحگاه های سراسری،نشست 13 ساله های فهمیده،رونمایی از تندیس شهید فهمیده،زنگ ایثار و شجاعت به نام شهید فهمیده و نصب بنر و پارچه نوشته هایی در سطح شهرستان با نام شهید فهمیده و اهداف ایثار و شهادت از برنامه های این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان گفت: تلاش ما باید در جهت شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و شهدای آن به نسل نوجوان و جوان باشد و باید با هجمه ای که توسط برخی نادان ها و بی بصیرت ها و عمال دشمن در مقابل با این فرهنگ رخ می دهد قاطعانه ایستاد و مقابله کرد.

وی با اشاره به کنوانسیون حقوق کودکان و نشانه گرفتن بسیج دانش آموزی افزود: تمام این برنامه ها از پیش تعیین شده است و متاسفانه مسئولان ما هم یا از روی بی اطلاعی یا از روی نادانی و یا از روی دانستن و اینکه فضا را بسنجند این برنامه ها را پی ریزی می کنند اما غافل از اینکه ملت ما و به خصوص نوجوانان و جوانان ما بیدار و بصیر هستند و در مقابل این حرکت ها هوشیارانه می ایستند.

غنایی تاکید کرد: دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی ما امروز آگاه تر از همیشه گوش به فرمان ولایت در برابر توطئه های پیدا و پنهان دشمن در جنگ نرم ایستاده اند و با رصد کامل برنامه ها و تحرکات عمال داخلی و خارجی آنها با بصیرت و معرفت بیدارند و در مقابل این حرکت ها عکس العمل به هنگام را دارند.

در این جلسه در خصوص اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی بحث و تبادل نظر شد و برنامه های هفته دفاع مقدس نیز مورد تحلیل و ضعف و قوت یابی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار