ساعت ۱۶ به وقت حلب

کتاب «ساعت 16 به وقت حلب» محصولی از انتشارات صاعقه است که به زندگی سردار شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ - 17October 2016

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی کتاب خاطرات «ابو وهب»، فرمانده محبوب محور مقاومت سوریه با عنوان «ساعت ۱۶ به وقت حلب «به اهتمام زهرا همدانی «فرزند شهید» و توسط سیدحسن شکری گردآوری و روانه بازار کتاب شده است.

کتاب »ساعت 16 به وقت حلب» که روایت‌هایی از زندگی استاد جنگ‌های نامتقارن محور مقاومت، پرچمدار رشید سپاه محمد رسول‌الله(ص) سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی است خاطراتی از کودکی این شهید تا پس از شهادت او را در بر می‌گیرد که در بخش‌های مربوط به دفاع مقدس و پیش از انقلاب اسلامی از خاطراتی که خود شهید روایت کرده نیز استفاده شده تا انسجام کتاب حفظ شود.

این شهید که نقش اساسی در بازگشایی گره‌های موجود در سوریه داشته در این خاطرات به خوبی به خواننده معرفی می‌شود اما آنچه بیشتر در این کتاب بروز دارد سلوک فردی این فرمانده دفاع مقدس است که به چشم اطرافیان آمده است .نحوه برخورد این شهید با خانواده‌های رزمندگان به‌ویژه شهدا و تعامل او با نیروهای بسیجی در این کتاب هر خواننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

در این کتاب خاطرات «ابووهب»، فرمانده محبوب محور مقاومت سوریه در آینه دیگران نقل شده و نگارنده آن تلاش کرده تا از نظر زمانی سیر منطقی در نظر خواننده ایجاد کند.

این کتاب را انتشارات صاعقه با قیمت 12 هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/ 151


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار