سید عبدالله صفی الدین؛

نابودی رژیم صهیونیستی بزرگترین تحول منطقه/ مردم ایران قدر ولایت فقیه را بدانند

نماینده حزب الله لبنان در تهران گفت: حزب الله از مردم لبنان در برابر هر گونه تجاوزی دفاع خواهد کرد و مقاومت، تسلیم نمی شود و هیچ چیزی اراده مقاومت را در مبارزه با دشمن صهیونیستی متزلزل نخواهد کرد و تا نابودی کامل اسرائیل تلاش می کند.
کد خبر: ۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲ - 13July 2013

نابودی رژیم صهیونیستی بزرگترین تحول منطقه/ مردم ایران قدر ولایت فقیه را بدانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رژیم صهیونیستی با هدف نابودی مقاومت لبنان جنگ 33 روزه را علیه حزب الله به راه انداخت و با تمام توان وارد جنگ شد؛ اما نتیجه علی رغم محاسبات دشمن صهیونیستی رقم خورد. با وجود مصیبت های بسیاری که صهیونیستها بر مردم لبنان وارد کردند اما خود این جنگ به مصیبتی بزرگ برای این رژیم تبدیل شد و ضربه سنگین و سختی بر او وارد کرد و ابهت و افسانه شکست ناپذیری اسرائیل برای همیشه تاریخ از بین رفت.

به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه "سید عبدالله صفی الدین" نماینده حزب الله لبنان در تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس از آن روزها می گوید.

سید عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران عقب نشینی بی قید و شرط رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال 2000 را شکستی بزرگ و مفتضحانه برای این رژیم دانست و گفت: رژیم صهیونیستی ازسال 1948 تا 2000 هیچگاه شکست نخورده و همیشه پیروز میدان بود و اگر عقب نشینی هم می کرد با امتیازات خاصی بود.

وی در ادامه افزود: شرط عقب نشینی اسرائیل در سال 2000 میلادی از جنوب لبنان این بود که حزب الله علیه این رژیم هیچ عملیاتی انجام ندهد. آمریکا و برخی کشورهای غربی خیلی تلاش کردند تا بر حزب الله و کشورهایی که حامی مقاومت بودند فشار بیاورند تا حزب الله شروط رژیم صهیونیستی را بپذیرد. اما حزب الله این شرط را نپذیرفت و تا آخرین لحظه مقاومت کرد و عملیاتش را ادامه داد. نتیجه مقاومت حزب الله شکسته شدن ابهت اسرائیل در منطقه بود و شکست مفتضحانه و ذلت باری را برای آنها رقم زد.

 

نماینده حزب الله لبنان با بیان اینکه اسرائیل بعد از عقب نشینی از جنوب لبنان آبرو و روحیه خود را از دست داد، تصریح کرد: اسرائیل برای تجدید قوای روحی و برگرداندن آبروی از دست رفته خود در جهت برنامه ریزی جنگ دیگری که بعدها به جنگ 33 روزه موسوم شد، علیه حزب الله برآمد.

صفی الدین در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی به خاطر کینه ای که از حزب الله دارد، به دنبال جنگ علیه این گروه است. اما حزب الله همیشه بیداربوده و خواهد ماند و به یقین می داند که دشمنی اسرائیل با مقاومت تمامی ندارد.

صفی الدین با اشاره به ماهیت دشمن صهیونیستی اظهار داشت: اگر نگاهی به تاریخ صهیونیست ها بیندازید، درمی یابید که ماهیت اسرائیل کشتن مردم، اشغالگری و زور است. نظیراتفاقاتی که در دیر یاسین، قانا، صبرا و شتیلا شاهد آن بودیم. اسرائیل خط قرمزی ندارد و برای رسیدن به اهدافش مرتکب هر جنایتی می شود و غیر نظامیان و مردم را هدف گلوله های خود قرار می دهد. در واقع تمرکزش بر کشتار غیر نظامیان است.

اسرائیل قابلیت ماندن در منطقه خاورمیانه را ندارد

نماینده حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان یک پادگان نظامی غرب در منطقه خاورمیانه تاسیس شده که این پادگان (منطقه ما) در سال 2000 به شدت متزلزل شد و شمارش معکوس این رژیم بعد از جنگ 33 روزه شروع شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از شکست صهیونیست ها در جنگ33 روزه اعتماد شهرک نشینان صهیونیستی به این رژیم روز به روز کمتر شده، افزود: در حال حاضردیگر صهیونیستها مایل به سفر به سرزمین های اشغالی برای اقامت نیستند. زیرا این رژیم مردم را با هدف برقراری امنیت کامل و زندگی خوب از سراسر دنیا جمع کرد و مهاجرت معکوس شروع شد. شکی نیست که اعتماد شهرک نشینان به این رژیم به شدت کاسته و تضعیف شده است.

صفی الدین با بیان اینکه امروز روحیه مردم لبنان محکم و استوار تر شده و حزب الله آمادگی دفاع از مردم لبنان را دارد، تصریح کرد: ما از مردم لبنان در برابر هر گونه تجاوزی دفاع خواهیم کرد ومقاومت تسلیم نمی شود وهیچ چیزی اراده مقاومت را در مبارزه با دشمن صهیونیستی متزلزل نخواهد کرد و تا نابودی کامل اسرائیل تلاش می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی تثبیت شده و در سراشیبی قرار گرفته است افزود: امروز ما شاهد شکست پروژه آمریکا و برخی کشورهای عربی هستیم. شمارش معکوس و لحظات آخر آنهاست. درآینده نه چندان دور شاهد تحول بزرگی در منطقه خواهیم بود و آن نابودی رژیم صهیونیستی است.

نماینده حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: برخی از کشورهای منطقه به جای اینکه به مردم خود تکیه داشته باشند، به آمریکا و غرب وابسته هستند و در محاسبات خود دچاراشتباه می شوند که این نوع عملکرد آنها هرگز به نفعشان نیست؛ زیرا ما یقین داریم که ملت ها علیه ظلم و استبداد قیام می کنند.

وی ادامه داد: کشورهایی که امروز در جهت فراهم کردن امکانات و ایجاد فتنه برای سرنگونی دولت سوریه تلاش می کنند بدانند که ملتها سکوت نمی کنند و این اختلاف و فتنه افکنی ها به داخل کشورهای خودشان کشیده خواهد شد.

نماینده حزب الله در تهران با بیان اینکه هر گروه مبارز، گروه مخالف یا رهبر سیاسی باید مواضع روشنی نسبت به آمریکا، اسرائیل و مساله مقاومت داشته باشد، گفت: من به عنوان یک جوان مسلمان به همه دوستان در کشورهای عربی و اسلامی توصیه می کنم که مواضع اصولی و اعتقادی خود را مشخص و ثابت کرده و در آن متزلزل نشوند.

وی تاکید کرد: بازی در مسائل استراتژیک بی فایده است چون دشمن هیچگاه عقب نشینی نخواهد کرد. ماهیت دشمن پیش روی ما زور، اشغال و کشتار مردم بی گناه است و با صحبت نرم و رفتار ملایم عقب نشینی نخواهد کرد و فایده ای نخواهد داشت و دشمن اینگونه رفتارهای ما را عقب نشینی و ضعف تلقی می کند و رهبران سیاسی باید بدانند ملتها عقب نشینی در برابر اسرائیل را برنمی تابند.

صفی الدین با اشاره به اینکه هر کدام از دوستان و آقایان در جهان عرب بویژه آن کسانی که در 2 سال اخیر قدرت را بدست گرفتند، باید بدانند بازی با موضوع فلسطین، رابطه با اسرائیل و تامین آزادی مردم خود اشتباه است، افزود: ملتهایی که در فلسطین، تونس، مصر و دیگر کشورها قیام کردند ملتهای شریفی هستند، با آمریکا و اسرائیل مخالفند همچنان که در زمان جنگ 33 روزه شاهد اعتراض شدید مردم مصر علیه تجاوز رژیم صهیونیستی بودیم. زیرا این مردم ماهیت فلسطین، مقاومت و رژیم صهیونیستی را به خوبی می دانند و در طول چند سال اخیر متوجه شدند که حزب الله چه عزتی به منطقه داده و به همه اثبات کرده است که اسرائیل شکست خوردنی و نابود شدنی است.

وی ادامه داد: این یک واقعیت انکارناپذیری است که مردم جهان خواستار نابودی اسرائیل هستند. امروز نباید مظلومیت مردم فلسطین را نادیده گرفت. مقاومت لبنان نشان داد که می شود مقاومت کرد، همچنان که سوریه با وجود مشکلات بسیار و با تکیه بر مردم توانسته است مقاومت کند.

صفی الدین گفت: سوالی که همچنان برای مردم مصر مطرح است این است که حکومت مصر با وجود مشکلات فراوانی که اسرائیل در راه انقلاب مردم مصر ایجاد کرده است؛ اما دولت مصر با او قطع رابطه نکرد ولی در موضوع سوریه این کار را انجام نداد و به سرعت به اشتباه قطع ارتباط با سوریه تن داد.

وی با تاکید بر اینکه ما در حال حاضر در مقطع مهمی قرار داریم تصریح کرد: علت شکست برخی کشورهای حاکم در منطقه این است که خود به دموکراسی اعتقادی ندارند و مردم در این کشورها از حق رای برخوردار نیستند، این در حالی است که مردم بخاطر اصلاحات و دموکراسی انقلاب کردند و خواستار شرکت در حاکمیت هستند.

نماینده حزب الله لبنان گفت: ملت ایران از نعمت بزرگ امنیت و دوستی بین رهبر، دولت و مردم بهره مند است و باید قدر ولایت فقیه و وحدت داخلی را بدانند و از این نعمت به خوبی محافظت کنند که درغیراین صورت این نعمت از آنها سلب می شود.

صفی الدین با اشاره به انتخابات اخیر ایران گفت: انتخابات ایران در کمال امنیت و سلامت برگزار شد و این مساله باعث حسادت دشمنان و غبطه دوستان نسبت به جمهوری اسلامی ایران شده است و به نظر من اگر همه ملت شریف ایران بعد از انتخابات دو رکعت نماز شکر به جا بیاورند باز هم کم است.

وی با بیان اینکه نظریه حضرت امام مبنی بر نابودی اسرائیل بر نظریه سازش با اسرائیل پیشی گرفته است، تاکید کرد: هرکسی که تحت لوای پرچم مقاومت قرار بگیرد پیروز و عزیز خواهد شد و با یک نگاه به شرایط فعلی جهان به خوبی درمی یابیم که عزت از آن کیست.

نظر شما
پربیننده ها