اسماعیل جبارزاده:

امروز نیاز به مدیریت موفق دفاع مقدسی داریم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید مدیریت موفق دوران دفاع مقدس به شکل امروزی پیاده شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 27January 2014

امروز نیاز به مدیریت موفق دفاع مقدسی داریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "اسماعیل جبارزاده" استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با سردار "حسن استوار آذر" رییس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، گفت: مدیریت موفق دوران دفاع مقدس به شکل امروزی باید پیاده شود که این میتواند یکی از مأموریتهای اصلی بنیاد حفظ آثار باشد.

وی با اشاره به اهتمام و تلاش جدی تمامی مسئولین استان در جهت احداث هرچه سریعتر پارک موزه دفاع مقدس افزود: جلسات هیئت امنا پارک موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی باید بصورت مستمر و مرتب برگزار تا نسبت به رفع مشکلات و موانع پیش رو تصمیمات مناسبی اتخاذ گردد.

جبارزاده بر ضرورت تشکیل جلساتی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پارک موزه دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: باید بتوانیم با کمک نمایندگان در صورت امکان، ردیف اعتبار ملی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس استان که قبلا ایجاد شده احیاء و یا مجددا پیگیر اختصاص بودجهای در این خصوص باشیم.

همچنین در این جلسه سردار حسن استوار آذر توضیحات و گزارش مبسوطی درمورد فعالیتها و ماموریتهای اداره کل حفظ آثار استان ارائه و بر ضرورت تسریع در تکمیل احداث پارک موزه دفاع مقدس استان با یاری و مساعدت همه مسئولین و نیز به برگزاری جلسات مستمر و مرتب هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها