همراه با سه مسابقه کتابخوانی دیگر در قم؛

مسابقه کتابخوانی«تنها شهید اروپایی دفاع مقدس» برگزار می شود

چهار مسابقه کتابخوانی از جمله مسابقه کتابخوانی با محوریت معرفی شهید «کمال کورسل» تنها شهید اروپایی دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت ایام این هفته در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ - 23September 2016

مسابقه کتابخوانی«تنها شهید اروپایی دفاع مقدس»  برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس از قم، کتاب کمال کورسل تنها شهید اروپایی دفاع مقدس، از آثار تولیدی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم است که مسابقه کتابخوانی آن به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی در سطح استان برگزار میشود.

علاقهمندان می توانند کتاب و پرسش نامه آن را به صورت نیم بها از اداره کل کتابخانههای عمومی واقع در خیابان شهید لواسانی و یا اداره کل حفظ آثار قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی دریافت کنند و پاسخها را نیز تا 20 مهرماه به این دو اداره تحویل دهند.

3 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 4 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 10 پلاک طلا به برگزیدگان این مسابقه اهدا میشود.

زمان اعلام نتایج 24 آبان ماه همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی است و زمان برگزاری اختتامیه نیز متعاقباً اعلام میشود.

همچنین برگزاری سه مسابقه کتابخوانی دیگر شامل کتاب 30 پرسش 30 پاسخ با همکاری آب فاضلاب منطقهای قم، کتاب زندگی به رنگ خدا با همکاری پایگاه مقاومت مسجد علی بن ابی طالب (ع) و کتاب هفتصد کیلومتر اسارت با همکاری تعاون روستایی از دیگر برنامههای اداره حفظ آثار قم به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

به گفته محمدجواد قدسی کارشناس معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار قم، نشست تخصصی کتاب با موضوع «نقش زن در رمان ایرانی و غیر ایرانی با موضوع جنگ» با حضور دکتر حسینی شاه ترابی و علی مهر، ساعت 19 امروز دوم مهر درمجتمع ناشران برگزار میشود و همزمان با این نشست  از رمان «تو تکرار نمیشوی»  اثر مطهره پیوسته از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم نیز رونمایی میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها