با یاد شهیدان عقلابی، کارگر، نگاری و عزیزی؛

سه یادواره شهید با عنوان «آبروی محله» در قم برگزار شد

یادواره شهیدان محمدتقی عقلابی، محمد کارگر شورکی، عزیزی و نگاری تحت عنوان آبروی محله در آستانه هفته دفاع مقدس در قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ - 22September 2016

سه یادواره شهید با عنوان «آبروی محله» در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در یادواره شهید محمدتقی عقلابی که به همت پایگاه شهدای آذر حوزه چهار شهید ورزنده در کوچه 21 خیابان آذر-محل سکونت خانواده شهید- برگزار شد، حجت الاسلام ثباتی از روحانیون حوزه علمیه قم سخنرانی کرد.

همچنین در یادواره شهید محمد کارگر شورکی، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی آیاتی از قرآن کریم، احادیث اهل بیت(ع) و خاطراتی از شهدای گرانقدر را بیان نمود و بر لزوم پاسداشت راه و مرام شهیدان تاکید کرد.

احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان کوتاهی، زحمات برگزار کنندگان یادواره و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا را ارج نهاد.

در این مراسم که به همت پایگاه هفت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، سرود، پرده خوانی و پخش کلیپ نیز به اجرا در آمد و در پایان با اهداء هدایایی از خانواده معظم شهید کارگر شورکی تقدیر گردید.

در مراسم دیگری که با عنوان آبروی محله و به پاس بزرگداشت شهیدان عزیزی و نگاری برگزار شد، علی مالکی نژاد جانباز دفاع مقدس و از همرزمان شهدا به روایتگری لحظات نابی از دوران ایثار و شهادت پرداخت و با نوای نوحه در رثای سیدالشهدا(ع) دل های مشتاق را به حرم کبریایی سرور و سالار شهیدان متصل نمود.

اجرای سرود و نمایش توسط بسیجیان گروه فرهنگی هنری میثاق بخشی دیگری از این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها