فرمانده سپاه ساوه:

پیروی از ولایت فقیه نقشه راه اقتدار و عظمت کشور است

فرمانده سپاه ساوه گفت: پیروی و حرکت در مسیر رهنمون‌های ولایت فقیه نقشه راه اقتدار و عظمت کشور و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ - 22September 2016

پیروی از ولایت فقیه نقشه راه اقتدار و عظمت کشور است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ مجید جعفری در آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهیدان در امامزاده سید علی اصغر ساوه با اشاره به انعکاس دستاوردهای مجاهدان در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس در واقعی فرصتی هدفمند برای بسترسازی به منظور انعکاس دستاوردهای مجاهدان انقلاب برای نسل جوان است.

وی افزود: دفاع مقدس و پاسداری رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی به تمامی دنیا نشان داد که ایران برای دفاع از مرزهای اعتقادی خود تا پای جان ایستادگی کرده  و اجازه تجاوز و دخالت به هیچ بیگانه ای را نمی دهد.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: دفاع مقدس توانست فرهنگ مقاومت  و ایستادگی در برابر ظالم را برای همیشه در تاریخ ثبت کرده و درس ایثارگری و فرهنگ جانفشانی را به همه نشان داد.

سرهنگ جعفری با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: دشمن دیروزی که در جنگ نابرابر در مقابل  اعتقاد رزمندگان شکست خود سعی دارد که امروز از طریق جنگ نرم افکار و اندیشه جوانان امروزی را دستخوش تغییرات خود کند.

وی ادامه داد: خون های ریخته شده شهداء و مجاهدت آنان توانسته سبب موفقیت های مختلف ایران در زمینه های گوناگون نظامی و غیره شود.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: دیروز شهداء از جان و مال و فرزند خود گذشتند تا بتوانند آرمان ها و اهداف نظام انقلاب اسلامی را مستحکم و استوار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها