آرشیو سایر اخبار

حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه همزمان با ایام نوروز

حجت‌الاسلام «موسوی متقی» از حضور ۶ میلیون ۸۰۰ هزار زائر همزمان با ایام نوروز سال ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ۴۲۵ امامزاده در کشور امکان استقرار زائر را دارند که جمعا ۵ هزار و ۴۸۹ باب اتاق را شامل می‌شود که بر اساس آماری که از استان‌های مختلف کشور به‌دست ما رسیده است، از ۲۸ اسفند تا پایان پنجم فروردین، حدود ۲۰۰ هزار نفر شب در زائرسرا‌ها اسکان داشته‌اند.

فیلم/ دعوت شهدا

اقشار مختلف مردم دیار علویان در سال ۱۴۰۲ به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.

نقش یادمان‌های دفاع مقدس در حفظ هویت تاریخی جامعه

انسان‌ها در زندگی اجتماعی به مکان‌هایی که به آنجا رفت و آمد دارند واکنش‌های احساسی نشان می‌دهند. این مکان‌ها برای افراد به گونه‌ای تعلق خاطر ایجاد می‌کنند؛ به طوری که حضور در آن مکان معانی چندگانه‌ای را شامل هویت، احساسات هیجان و تداعی خاطره‌ها در فرد به وجود می‌آورد.

ارائه روایتگری به ۳۰ هزار زائر راهیان نور

آرانیان گفت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین در اردو‌های راهیان نور سال جاری، ۱۲۰ نفر از راویان جوان و پیشکسوت استان خراسان رضوی بعنوان راوی همراه و استقراری به بیش از ۳۰ هزار نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور خدمات روایتگری ارائه کردند.

فیلم/ خدمت به برگزاری باشکوه ‌تر راهیان نور فرصت خوبی است که دولت آن را مغتنم شمرده است

محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اردو‌های راهیان نور گفت: خدمت به اشاعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، فرصت خوبی است که دولت اولا آن را مغتنم شمرده و ثانیا مسئولانه پیگیر آن است.
1 صفحه
پربیننده ها