آرشیو سایر اخبار

باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد

اسماعیلی با بیان اینکه حتما باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه کتاب باشد تا مردم احساس شور و نشاط فرهنگی داشته باشند، گفت: نمایشگاه کتاب تهران باید یک اتفاق فرهنگی بزرگ و با خاطره مثبت و متعالی باشد تا توانمندی حوزه فرهنگی برای حل مسائل نمایان شود.

ایجاد ۲۰۰ کتابخانه دفاع مقدس با اجرای «طرح شمس» در سراسر کشور

امینیان از ایجاد ۲۰۰ کتابخانه دفاع مقدس با اجرای «طرح شمس» در سراسر کشور خبر داد و گفت: با وجود اینکه بسیاری از افراد شاغل در دستگاه‌های دولتی به نوعی در خانواده و اطرافیانشان خاطراتی از دوران دفاع مقدس دارند، این ظرفیت‌های دولتی در نگارش خاطرات جنگ مغفول مانده است.

کتاب؛ پل راهبردی برنامه‌سازان با شنوندگان

معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب بیان کرد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بر این است، امسال از حداکثر ظرفیت شبکه‌های رادیویی در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌‌مند شویم.

اسماعیل آذر مشاعره را به کانون می‌آورد

مجری رنامه‌های مشاعره به دعوت حامد علامتی برای همکاری در حوزه پرورش استعدادهای ادبی و شعری کودکان و نوجوانان ایرانی و ترویج فرهنگ و زبان فارسی در بین بچه‌ها پاسخ مثبت گفت و برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

«فلسطین و توطئه‌ی صهیونیستی-انگلیسی»

کتاب «فلسطین و توطئه‌ی صهیونیستی-انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی و ترجمه سبحان ثقفی نیا در ۱۲۸ صفحه و با شمارگان ۲۵۰ نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.
1 صفحه
پربیننده ها