آرشیو سایر اخبار

سرافرازی‌های یک ملت به علم و عالِم وابسته است/ تکریم علما می‌تواند جامعه را به نقطه ارزشمندی برساند

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی گفت: تمام پیشرفت‌ها و سرافرازی‌های یک ملت، به علم و عالِم وابسته است. اینکه بتوانیم به علما و اندیشمندان نزدیک شویم، از فکرشان استفاده و آنها را تکریم کنیم، جامعه را به نقطه ارزشمندی می‌رساند.

خبرنگاران خادمیار رضوی شوند

براتلو گفت: اگر خبرنگاران به میدان بیایند و در انتشار اخبار به ما کمک کنند در سطح بسیار گسترده تری کار انجام خواهد شد؛ چرا که ما می‌توانیم راحتر نیازمان را به گوش خیرین برسانیم.

عشق را در نامه «سید علی» به تو جست‌وجو کن+ نماهنگ

نماهنگی با عنوان «عشق را در نامه «سید علی» به تو جست‌وجو کن» تولید شده است که به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی و بیداری این‌روزهای دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین می‌پردازد.

گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

مسئول روابط عمومی حرم امام رضا (ع) گفت: آیین گلباران حرم مطهر به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) روز پنج‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) ساعت ۱۵ از میدان شهدا به‌سمت حرم مطهر و ویژه‌برنامه «دختران خورشید» نیز به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ساعت ۱۶:۳۰ در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

«آسمان غرب» یک اثر ملی و اتفاقی جدید در سینمای ایران

«آسمان غرب» موفقیت در جنگ را حاصل تلاش همه مردم و همه نهاد‌ها می‌داند. این فیلم، یک اثر ملی ا‌ست که بدون در نظرگرفتن گرایشات سیاسی یا مذهبی، به مفهوم دفاع از میهن می‌پردازد و به لحاظ پروداکشن و تجهیزات نظامی اتفاقی جدید در سینمای ایران است. 
1 صفحه
پربیننده ها