آرشیو سایر اخبار

موشک و توانایی نظامی ایران قابل مذاکره نیست

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه موشک و توانایی نظامی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: ما پیرو نگاه «ما می‌توانیم» هستیم و با تکیه بر قدرتی که خون مطهر شهدا و حضور بصیرانه مردم برای کشور خلق کرده کار‌ها را دنبال می‌کنیم و باور داریم که هیچ کاری نباید در کشور متوقف بماند.

رویکرد دولت شتاب‌بخشی و سرعت‌دهی به اینترنت است

رئیس جمهور با بیان اینکه رویکرد دولت شتاب‌بخشی و سرعت‌دهی به اینترنت است، گفت: امروز زندگی مردم در بستر فضای مجازی قرار گرفته و هیچ دست ساخته بشری، زندگی انسان را همانند اینترنت تحت تأثیر قرار نداده است.

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز و همچنین تمدید تبصره مصوبه قانونی تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر موافقت کردند.

فناوری قدرت‌ساز و ثروت‌ساز است

اسلامی با بیان اینکه فناوری قدرت ساز و ثروت ساز است، گفت: اقتصاد دانش‌بنیان تراوش و جوشش و تلاش و فعالیت‌های علمی بدون توقف است که همواره زایش فناوری دارد و فناوری را می‌تواند به سیستم و سامانه تبدیل کند و ارزش آفرینی اجتماعی و اقتصادی آن را مردم شاهد باشند.

دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند

زلفی گل با اشاره به ساماندهی و آمایش آموزشی کشور گفت:‌ دانشگاه‌هایی که دانشجو کم دارند یا ظرفیت‌ آنها کاهش پیدا کرده، یا اولویتشان را تغییر می‌دهیم یا اینکه برخی از این دانشگاه‌ها را ادغام‌ می‌کنیم.

دور دوم انتخابات مجلس و آرایش گروه‌های سیاسی در تهران

جمهوری اسلامی ایران دوران حساسی از تاریخ را سپری می‌کند. در این شرایط از گروه‌های سیاسی و نمایندگان منتخب انتظار می‌رود ضمن حفظ اخلاق و مصالح کشور در رقابت‌های انتخاباتی، برای حل مشکلات مردم از طریق تشکیل یک مجلس انقلابی و قوی تلاش کنند.
1 صفحه
پربیننده ها