مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند مشارکت گروهی همه دستگاه‌ها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و جامعه در جامعه مشارکت گروهی تمامی دستگاه‌های استان مرکزی امری ضروری است.
کد خبر: ۹۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ - 31August 2016

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند مشارکت گروهی همه دستگاه‌ها است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، مهدی حقیقی در کارگروه عفاف و حجاب با اشاره به نقش موثر خانوادهها در گرایش فرزندان به بحث موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: خانواده نقش مهم و جایگاه اساسی در گرایش فرزندان به موضوع عفاف و حجاب دارد.

وی افزود: شخصیت هر فرد در نهاد خانواده شکل گرفته و براساس چارچوبهای مشخص شده رشد و پرورش مییابد و اگر در خانواده بحث فرهنگسازی شکل بگیرد در دیگر لایههای جامعه نیز راه مییابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: نکتهای که باید به آن توجه کرد این است که در بحث عفاف و حجاب تفاوتی میان زن و مرد نیست و همان اندازه که زنان باید این موضوع را رعایت کنند ضروری است که مردان نیز در این حوزه موثر وارد شوند.

حقیقی با اشاره به تهاجمات فرهنگی اعمال شده از سوی دشمنان، گفت: تخریب جوامع اسلامی و ایجاد تهاجمات فرهنگی یکی از اهداف مهم دشمنان در این عرصه است که لازم است عفاف و حجاب را به شکل صحیح نهادینه شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با بحث عفاف و حجاب تنها نباید به مباحث مستند سازی بسنده کرد چرا که در این رابطه نیاز است به مقوله داخلی و ماهیت اصلی عفاف توجه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها