حجت‌الاسلام سعیدی:

دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۹۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ - 31August 2016

دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از سپاه نیوز، حجتالاسلام علی سعیدی در ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی را امانتی الهی و پاسداری از آن را تکلیف و رسالتی خطیر توصیف کرد و اظهار داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه سپاه مسئولیت سنگینی را در هدایت افکار پاسداران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، مصالح نظام و نیز پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و توجه به منویات و دغدغه های معظم له برعهده دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سالهای اخیر موضوعات مهمی همچون استحکام درونی قدرت، استکبارستیزی، جهاد کبیر، انقلابیگری، نفوذ و تحریف حضرت امام(ره) را مورد اشاره و تاکید قرار دادهاند؛ که بیان این مسائل مبیّن عمق دغدغه معظم له نسبت به آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در شرایط حساس و پیچیدهای به سر میبریم، گفت: امروز دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، فلسطین، عراق، لبنان، غزه و یمن است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر استکبار جهانی پس از جنگهای سخت و نیابتی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و توطئه و تحریم در عرصههای مختلف راهبرد تعامل را در برابر ایران اسلامی در پیش گرفته؛ که در این شرایط ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی راه مقابله با زیادهخواهیهای دشمنان خواهد بود.

حجتالاسلام سعیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مقوله «اشراف» در نیروهای مسلح، بیان کرد: وقوف فرمانده و مسئول به عمق مأموریت رده تحت امر خود، آشنایی با آسیبها، نواقص و مشکلات بهطور واقعی و ملموس و انتقال تجربیات به نسل جوان، و ایجاد انگیزه برای رفع معایب و تقویت شاخصهای برتری و نقاط قوت که منجر به افزایش راندمان کار میشود،  ازجمله فواید «اشراف» است.

ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف توسعه فرهنگ شایستهسالاری و معرفی سازمانها و مدیران رشدیافته و موفقتر نمایندگی ولی فقیه، مبتنی بر رصد و پایش عملکرد وضعیت آنها برای الگونمایی رشد و تعالی و ترغیب سایر ردهها برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار