فرمانده قرارگاه حمزه در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

برنامه آمریکا و آل سعود برای ایجاد ناامنی در شمال‌غرب کشور

فرمانده قرارگاه حمزه سپاه گفت: آمریکایی‌ها سه سال است با پول سعودی‌ها می‌خواهند با فعال ساختن ضد انقلاب، احساس امنیت را در شمال غرب کشورمان را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ - 31August 2016

برنامه آمریکا و آل سعود برای ایجاد ناامنی در شمال‌غرب کشور

سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سید الشهداء نیروی زمینی سپاه، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره تحرکات اخیر عناصر ضدانقلاب در شمالغرب کشور، اظهار داشت: آمریکاییها سه سال است به دنبال آن هستند تا احساس امنیت در شمال غرب کشور را از منطقه بگیرند؛ به همین خاطر پس از سه سال تلاش برای فعال ساختن ضدانقلاب دموکرات و کومله در منطقه که زمینگیر شده بودند و فعالیت مسلحانهای هم نداشتند، مجددا تعدادی از آنها را به صحنه آورند.

وی افزود: بر این اساس آمریکاییها از طریق پولهای بسیاری که سعودیها برای ضد انقلاب هزینه کردند، توانستند آنها را مجدد فعال کنند؛ البته آنهایی هم که فعال شدند فقط بخشی از ضد انقلاب بودند؛ زیرا مابقی افراد با سعودیها همراهی نکردند.

سردار اوصانلو ادامه داد: همگی اشراری هم که وارد صحنه شدند، در کردستان و آذربایجان غربی در درگیری با رزمندگان اسلام، کشته شدند و دیگر کسی باقی نماند تا پیام شکستشان را برای حامیانشان ببرد.

وی همچنین در خصوص انتشار اخباری مبنی بر فعالیت داعش در شمالغرب کشورمان هم گفت: فعالیت داعش در شمالغرب صحت ندارد و این خبرها چیزی جز شایعه نیست؛ زیرا نه کسی جرأت میکند این قبیل فعالیتها را انجام دهد و نه داعش جرأت میکند اطراف مرزهای جمهوری اسلامی ایران حضور یابد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: البته ما هم علاقهمندیم داعش سمت مرزهای ما حضور یابد تا همه آنها را به درک واصل کنیم.  

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها