مدیرکل «بنیاد هابلیان» در همایش «ایران علیه تروریسم؛ تروریسم علیه ایران»:

کشورهای غربی در پی پاک‌سازی چهره منافقین هستند

«محمدجواد هاشمی‌نژاد» گفت: به تازگی فیلمی از آیت‌الله منتظری منتشر شده که خواهان پاک‌سازی چهره تمامی جنایت های منافقین است.
کد خبر: ۹۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ - 30August 2016

کشورهای غربی در پی پاک‌سازی چهره منافقین هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاعپرس، «محمدجواد هاشمینژاد»، مدیرکل «بنیاد هابیلیان»، در همایش «ایران علیه تروریسم؛ تروریسم علیه ایران» اظهار داشت: وجود 17 هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب تا به امروز در کشور ثمره نفاق و خیانتهای عوامل داخلی و خارجی است. اگر هدایتهای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم در انقلاب نبود، آمریکا تا به امروز در کشورمان به اهداف خود جامه عمل میپوشاند.

وی ادامه داد: آمریکاییها در ابتدای انقلاب برای رسیدن به اهداف خود به خوبی برنامهریزی کرده بودند؛ چرا که مردم تجربه چندانی برای هدایت انقلاب نداشتند و گروهکها تصور میکردند اگر مردم را از اهداف جمهوری اسلامی دور کنند آنچه که میخواهند محقق خواهد شد؛ اما هدایتهای مدبرانه امام(ره) و در پی آن رهبر معظم انقلاب باعث شد، کشور ما امروز یکی از مقتدرانهترین کشورها در دنیا باشد؛ که توانسته در منطقه آشوبزده ایستادگی کند.

مدیرکل بنیاد هابیلیان به عملیاتهای تروریستی منافقین در ابتدای انقلاب اشاره و بیان کرد: در هیچ کشوری سابقه نداشته که در ابتدای انقلابشان به فاصله یک سال سه نماینده قوه به شهادت برسند. همچنین شهدای محرابی که ریلگذار راه انقلاب بودهاند، به شهادت برسند و انقلاب همچنان بر پای خود باشد و به هدف خود همچون گذشته ادامه دهد.

وی به فرار «بنیصدر» و «رجوی» پس از ایجاد اغتشاش در کشورمان اشاره کرد و گفت: «مسعود رجوی» توسط رئیس جمهور خائن کشورمان (بنیصدر) پس از ایجاد اغتشاشات فراوان در کشور فرار کرد و کشورهای غربی با آغوشی باز برای آنها جایگاه فراهم کردند و نمونه بارز این عمل باز کردن فرودگاه فرانسه برای فرود آسان آنها و حمایت از این خیانتکاران به جمهوری اسلامی است.

به گفته وی، کشورهای غربی خود در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی بودهاند. این مهم را میتوان از حمله به 10 سفارتخانه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب شاهد بود؛ که با طرح ریزی امپریالیسم غربی شکل گرفت.

هاشمینژاد اولین ترور منافقین در کشورمان را 22 بهمن 57 بیان کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی از همان زمان اصرار دارند، در ترورهای خود گناه قاتل را به گردن مقتول بیاندازند و به عبارتی جای این دو را در کشورهای مورد حمله عوض کنند.

مدیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: منافقین در یک عملیات ناشیانه یک زن که چهره حقوق بشری داشت، را جانشین رجوی کردند و وی (مسعود رجوی) را متوفی نامیدند؛ تا به راحتی بتوانند در منطقه به اهداف شوم خود دست یابند.

به گفته وی، گروهک منافقین که مدعی دموکراسی هستند جنایاتی شبیه تمام جنایتهایی که داعش امروز انجام می دهد، را در دهه 60 در ایران انجام میدادند؛ که از آن جمله میتوان به انفجار در نماز جمعه اشاره کرد.

هاشمینژاد یادآورشد: آنها این اعمال شوم را با سربلندی به عهده میگرفتند؛ اما امروز از دریچه دموکراسی با دنیا سخن میگویند.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی فیلمی از بیت آیتالله منتظری منتشر شده که خواهان پاکسازی چهره تمامی جنایتهای منافقین است. تلاش دشمن، عامل داخلی و خارجی نمیشناسد. اینگونه است که آنها خواهان مقتول کردنِ قاتل، و قاتل کردنِ مقتول هستند و در این راه از هیچ مستمسکی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/ 321

نظر شما
پربیننده ها