مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نظام جمهوری اسلامی به افرادی چون «شهید رجایی» نیازمند است

«رجایی»، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های «شهید رجایی» این بود که پست ریاست جمهوری برای او اجر و قربی نداشت و دلداده مقام و ریاست نبود.
کد خبر: ۹۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ - 29August 2016

نظام جمهوری اسلامی به افرادی چون «شهید رجایی» نیازمند است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «غلامعلی رجایی»، مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه شب در همایش راه رجایی در قزوین که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، افزود: این موضوع نشان دهنده مظلومیت شهید رجایی است.

نویسنده کتاب سیره شهید رجایی ادامه داد: یکی از مهم ترین ویژگی های این شهید گرانقدر این بود که پست ریاست جمهوری برای او اجر و قربی نداشت و دلداده مقام و ریاست نبود.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهید رجایی را در انتخاب مسیر حق و پرهیز از باطل جزو یکی از شخصیت های الگو و نمونه یاد کرد و گفت: شهید رجایی در راه مبارزه با طاغوت شکنجه و سختی های زیادی را متحمل شد.

وی در این همایش که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اضافه کرد: امروز کسانی از ارزش ها دم می زنند که برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخورده اند و با این وضع برای نیروهای انقلابی نیز خط و نشان می کشند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی به افرادی چون شهید رجایی نیازمند است که عمر و زندگی خود را صرف خدمت به دین و انقلاب و مردم کرد.

وی اضافه کرد: باید در عمل همانند شهید رجایی بود نه اینکه با فریب و بازی دادن خود را مانند او جلوه کرد.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مردمی بودن را یکی از ویژگی های مهم شهید رجایی عنوان کرد و گفت: امروز همه مدیران و کارگزاران نظام باید از این ویژگی برخوردار باشند.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها