نماینده سابق مجلس:

شهیدان رجایی و باهنر دغدغه ایمان و عمل صالح داشتند

«حجت‌الاسلام ابوترابی»، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دغدغه ایمان و عمل صالح داشتند.
کد خبر: ۹۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ - 29August 2016

شهیدان رجایی و باهنر دغدغه ایمان و عمل صالح داشتند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی با حضور جمعی از مسوولان استانی و با سخنرانی «حجتالاسلام سید محمدحسن ابوترابی»، نماینده سابق مجلس بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) خیابان مهدیه کرمان برگزار شد.   

حجتالاسلام ابوترابیفرد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امیدوارم این دو ستاره پرفروغ همیشه در آسمان ایران بدرخشند و راه و مسیر حرکت را به ما نشان دهند و ملت ما با پیروی از آنها مسیر عزت و ایمان را بپیمایند.

وی افزود: خداوند به توصیف بندگان شاخص خود و شاگردان ممتاز مکتب دین سه خصیصه عنوان میکند، اول اینکه آراسته به ایمان به خداوند، قیامت، وحی، قرآن، وجود اقدس پیامبر اسلام (ص) و مقام برجسته امامت و ولایت باشند.

ابوترابیفرد خاطرنشان کرد: وجه تمایز انسان از دیگر موجودات سلوک مبتنی بر حیات عقلانی، ایمانی و معرفتی است.

وی ابراز داشت: انسان قدمهای خود را باید با معرفت و دانش بردارد تا انسان باشد و خداوند اراده کرده ما در بالاترین سطح از حیات ایمانی و معرفتی و عقلانی باشیم.

ابوترابیفرد ادامه داد: ایمان است که راه را به ما نشان میدهد و ما سرمایهای غیر از عمر نداریم که در حال ذوب شدن است و تنها افرادی ضرر نمیکنند که از این سرمایه استفاده کرده و به ایمان و عمل صالح مسلح میشوند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر دغدغه ایمان و عمل صالح داشتند.

منبع: فارس

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار