فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد؛

برگزاری آئین برائت از مشرکین امسال با حضور پیکر مطهر شهدا در سراسر کشور

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به اینکه ملت ایران از حضور در حج ابراهیمی محروم شدند، آئین برائت از مشرکین امسال با حضور پیکر مطهر تعدادی از شهدای دوران دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار شود.
کد خبر: ۹۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ - 29August 2016

برگزاری آئین برائت از مشرکین امسال با حضور پیکر مطهر شهدا در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد باقرزاده پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه آیین تشییع پیکر ۶۶ شهید دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، خطاب به کسانی که امسال مردم ایران را از رفتن به حج ابراهیمی محروم کردند، اظهار داشت: حج بدون برائت از مشرکان معنا ندارد.

وی با بیان اینکه این شهدا کسانی بودند که مقابل آمریکاییها و مزدوران منطقهای آنها سینه سپر کردند، خطاب به ملت ایران اسلامی، عنوان کرد: ما این شهدا را برای روز عرفه به اقصینقاط میهن اسلامیمان میفرستیم و مراسم برائت از مشرکان را مردم ولایتمدار و شهیدپرور به یاد همه شهدا و امام راحل برگزار میکنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ای کسانی که در کنار خانه خدا نشستهاید! برای ایستادن در مقابل آمریکا و سایر ابرقدرتها دعا کنید و ما نیز به یاد امام و شهیدان گلگونکفن ایران اسلامی آئین برائت از مشرکین را برگزار میکنیم.

سردار باقرزاده بار دیگر از مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای برگزاری آیین برائت از مشرکین همزمان با روز عرفه و با حضور شهدای گلگونکفن در جای جای ایران اسلامی دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار