با حکم معاون اول رئیس جمهور؛

وزیر ارتباطات به جانشینی رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مازندران منصوب شد

معاون اول رئیس جمهوری با صدور حکمی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در مازندران منصوب کرد.
کد خبر: ۹۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ - 28August 2016

وزیر ارتباطات به جانشینی رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مازندران منصوب شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در این ابلاغیه با اشاره به موفقیت قابل توجه در پیشرفت طرحها و پروژههای اقتصاد مقاومتی در استانهایی که وزیر کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب شده، هدف از تعیین جانشینان رؤسای ستاد را تعمیم روش مذکور در سایر استانها برای سرعت بخشیدن به اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و عمل به تأکیدات رئیس جمهوری در تحقق برنامههای مرتبط با این سیاستها در سال 95 عنوان کرده است.

در بخشی از این ابلاغیه خطاب به جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آمده است:  در اجرای این حکم کلیه دستگاههای اجرایی موظفند هماهنگی و اقدام لازم را با جنابعالی معمول نمایند. ضروری است گزارش پیشرفت فعالیتها در پایان هر ماه به اینجانب ارسال شود و در صورت نیاز به مجوزهای خاص، مراتب به همراه گزارش توجیهی لازم به دبیرخانه ستاد منعکس شود تا در اولین فرصت ممکن اقدام لازم صورت پذیرد.

امید است با انتصاب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در مازندران شاهد تحقق هر چه سریعتر اقتصاد مقاومتی, رونق تولید و افزایش اشتغال در مازندران باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار