در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

روایت متفاوت گلریز از شهید رجایی

خواننده انقلابی کشور در خاطره‌ای از شهید رجایی گفت: یک روز در صف نانوایی نام آقای رجایی را شنیدم. به عقب برگشتم همچون یک شهروند عادی در صف ایستاده بود.
کد خبر: ۹۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ - 29August 2016

روایت متفاوت گلریز از شهید رجایی

استاد «محمد گلریز» خواننده انقلابی کشورمان که بیش از 40 سرود انقلابی خوانده و لوح زرین برترین خواننده را از دست مقام معظم رهبری دریافت کرده است؛ در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس به بیان خاطرهای از شهید رجایی پرداخت؛ که در ادامه میخوانید:

در اوایل انقلاب اسلامی ما در چهار راه آبسردار (مجاهدین اسلام) زندگی میکردیم. آن زمان افتخار میکردم که در منطقهای زندگی میکنیم که آقای رجایی، رئیس آموزش و پرورش وقت در آنجا ساکن هستند. آن دوران، همهی مردم شهید رجایی را دوست داشتند و به نیکی از او یاد میکردند.

یک روز در صف نانوایی نام آقای رجایی را شنیدم. به عقب برگشتم و ایشان را با همان لباسهایی که در جلوی دوربین نمایان میشد، دیدم. او با همان لباسهای معمولی که در برنامهها حضور مییافت، همچون یک شهروند عادی در صف ایستاده بود.

با کمال تواضع با اطرافیان صحبت میکرد. اگر شخصی او را نمیشناخت، متوجه پست و مقام او نمیشد. به سمت ایشان رفتم و خواستم که نوبتم را در اختیارشان قرار دهم؛ که نپذیرفت.

با اینکه اولین بار بود آقای رجایی را از نزدیک میدیدم، در همان برخورد اول شیفته رفتارشان شدم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار